شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دلسوزان و مسوولین نباید اجازه دهند فضای استان دچار تنش شود/ سخنان اخیر استاندار همان چیزی است که از او انتظار داریم
    28 خرداد 1398 - 13:12
    شناسه : 154152
    0

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از احزاب خواست حقوق قانونی یکدیگر را به رسمیت بشناسند و به دلسوزان و مسئولان نیز تأکید کرد که اجازه ندهند فضای استان، دچار تنش شود.

    پ
    پ

    حسنی نماینده رشت

    محمدصادق حسنی جوریابی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به ضرورت حفظ وحدت میان مسوولان در شرایط فعلی کشور اظهار داشت: بدخواهان و دشمنان مردم و نظام قصد دارند با دامن زدن به مشکلات و ایجاد نارضایتی میان مردم و القای وجود اختلاف و دشمنی در میان کارگزاران و مسوولان کشور، اختلاف و ناامیدی را ترویج کنند.

    وی با اشاره به برخی اظهارنظرها و حواشی بوجود آمده در فضای سیاسی استان گفت: قطعاً هدف و نیت همه کسانی که در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی فعالیت می کنند پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی است.

    نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه وجود اختلاف سلیقه در راه رسیدن به اهداف و نقشه راه تبیین شده برای کشور در میان کنشگران و مسئولان امری طبیعی است، تاکید کرد: وجود روش ها و نگرش های متفاوت امری مثبت و سازنده است و می تواند به روند پیشرفت کشور منجر شود.

    حسنی با تاکید بر رعایت قانون در مسائل مختلف کشور تصریح کرد: همه مسوولان در قوای سه گانه، افراد صاحب تریبون، فعالان و کنشگران سیاسی و مدنی و رسانه ها باید تابع و مدافع قانون باشند زیرا به تعبیر رهبر انقلاب ملاک تشخیص حق از باطل، قانون است.

    تنها نماینده گیلان در فراکسیون امید خانه ملت خاطر نشان کرد: احزاب و جناح های سیاسی باید حقوق یکدیگر را بر اساس ظرفیت های موجود در قانون اساسی کشور به رسمیت بشناسند و با تحمل و حوصله بیشتر نسبت به یکدیگر عمل کنند تا جامعه و افکار عمومی دچار تنش و نگرانی نشود.

    نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع هتک حرمت بانوی آمر به معروف در بخش خمام تصریح کرد: یکی از آثار بروز تنش در افکار عمومی و سطح جامعه همین رفتار زشتی است که نسبت به یک بانوی گیلانی رخ داد که قطعاً انتظار داریم مراجع قضایی نسبت به افراد خاطی و مجرم برخورد سریع و قاطعی داشته باشند.

    حسنی افزود: دلسوزان جامعه بویژه فعالان فرهنگی، اجتماعی و مدنی باید با پیگیری کارهای فرهنگی و تحکیم آرامش مبتنی بر قانون گرایی در جامعه نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تمام ابعاد آن حتی نسبت به مسوولان اقدام کنند اما در این میان نباید تبعیض و رفتار سلیقه‌ای نشان داده شود.

    وی با اشاره به سخنان استاندار گیلان مبنی بر ضرورت رعایت قانون و احترام به تصمیمات مراجع ذی صلاح استان خاطر نشان کرد: سخنان او همان چیزی است که از نماینده عالی دولت جمهوری اسلامی ایران در استان انتظار می رود.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خاتمه گفت: دکتر سالاری استاندار جوان و دلسوزی است که با پیگیری و تلاش کم‌نظیری در استان فعالیت می کند و قطعاً به عنوان استاندار استان خود، از او حمایت و پشتیبانی می کنیم و ضروری است همه دست اندرکاران و دلسوزان استان کمک کنند تا در شرایط کنونی کشور، منافع عمومی و مصالح استان تامین شود که مبادا اختلاف نظرها و جدال ها عامل عقب ماندگی استان از مسیر توسعه شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.