پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلمپ ۳۱۷ واحد صنفی متخلف در رشت
    28 خرداد 1398 - 16:41
    شناسه : 154190
    1

     رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از پلمپ ۳۱۷ واحد صنفی متخلف در سه ماهه اول سال جاری در شهرستان رشت خبر داد.

    پ
    پ

    پلمپ شد - پلمپ 317 واحد صنفی متخلف در رشت - پلمپ

    سرهنگ رضا محمدزاده  با اعلام این خبرگفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در سه ماهه اول سال جاری توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در شهرستان رشت اجرا شد.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد ۱۶۰ واحد صنفی متخلف طبق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی به علت پخش موسیقی زنده، کشف سلاح غیرمجاز و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ شدند افزود: در این راستا ۳ رستوران متخلف نیز در شهر رشت به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی در سرو غذا پلمپ شدند.

    وی در ادامه با بیان اینکه تعداد ۱۵۴ واحد صنفی متخلف نیز به علت نداشتن پروانه کسب برابر ماده ۲۷ قانون نظام صنفی پلمپ شدند تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

    رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در پایان با تاکید بر تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.