×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

های وان در تور وان - هتل های وان در تور وان - ترکیه

در سفر باتو قصد داریم هتل های وان را به شما معرفی کنیم، تا مسیرتان را در انتخاب هتل ها هموارتر کنیم. اگر هتل، به درستی و با برنامه ریزی انتخاب شود؛ قطعا طعم سفر را برایتان خوشایند تر می کند. پس با ما همراه باشید تا بهترین هتل های وان در ترکیه را معرفی کنیم.

هتل های وان و اقامتی شگفت انگیز در گوشه کنار ترکیه

در سفر باتو قصد داریم هتل های وان را به شما معرفی کنیم، تا مسیرتان را در انتخاب هتل ها هموارتر کنیم. اگر هتل، به درستی و با برنامه ریزی انتخاب شود؛ قطعا طعم سفر را برایتان خوشایند تر می کند. پس با ما همراه باشید تا بهترین هتل های وان در ترکیه را معرفی کنیم.

1.هتل هیلتون:

هیلتون، یکی از بهترین و مشهورترین هتل هایی است که بالاترین امتیاز هتل های وان  در تور وان ، ترکیه را به خود اختصاص داده. اگر به حیوانات خانگی علاقه مند هستید و قصد دارید سگ یا گربه خود را به سفر ببرید؛  ورود حیوانات خانگی در آن مجاز است. دیگر شرایط جالب و مهم هتل هیلتون، دسترسی آسان به هر کجای شهر است که به آسانی می توانید از فضای پر جنب و جوش آنجا لذت ببرید.

در هتل هیلتون شهر زیبای وان می توانید، چمدان و لوازم های غیر ضروری خود را به هتل سپرده و به گشت و گذار در شهر بپردازید. همچنین اتاق های این هتل با داشتن گاوصندق امنیت شما را تضمین خواهد کرد. البته ناگفته نماند در شرایط خاص نیز از کودکان شما هم مراقبت می کنند تا در کنار همسر خود چرخی در پاساژ و مکان های پرهیاهو شهر بزنید.

هیلتون با داشتن امکانات بی نظیر، نظر همه را به خود جلب کرده است؛ به خصوص رستوران، باشگاه بدنسازی،اسپا و استخر و سونا جکوزی آن حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

2.هتل دوسکو

خوب رسیدیم به دومین هتل معروف وان که دست کمی از هتل هیلتون ندارد. درست است که تجهیزات دوسکو کمتر از هتل هیلتون هست اما امتیازی که به خود اختصاص داده، مسافران را جذب خود کرده. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مجهز بوده و هر اتاق، پنجره و تراسی اختصاصی دارد.

هتل دوسکو،  برای کودکان و نوجوانان نیز اتاق بازی در نظر گرفته که تا ساعت ها می توانید در آنجا سرگرم شوید. لازم به تذکر است که وجه تمایز این هتل با هتل های دیگر وان این است که فقط 8/5 کیلومتر با فرودگاه فریت ملن فاصله داشته و همچنین اگر می خواهید به قلعه مشهور وان بروید فقط 4/6 در راه خواهید بود.

تورهای روزانه جزیره آکدامار، آرامگاه حلیمه خاتون و قلعه چاوش تپه جزء خدمات هتل دوسکو است.

3.هتل دیمن

هتل دیمن در نزدیکی(8 دقیقه پیاده روی)، تئاتر اصلی شهر وان قرار دارد.  از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته،خدمات دهی به اتاق ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.

دیمن، یکی از بهترین هتل های وان، شامل سرویس دهی نظیر دستگاه فکس و خودپرداز بوده که به آسانی می توانید پول و اطلاعات خود را رد و بدل کنید. همچنین بسته به نوع انتخابتان اتاق ها دارای تراس بوده و می توانید منظره شهر وان را تماشا کنید. اما نکته قابل توجه این است که دیمن، فقط 11 دقیقه با موزه اصلی وان فاصله داشته که می توانید به وسیله ایستگاه اتوبوس نزدیک این هتل به آنجا برسید. ناگفته نماند که فرودگاه وان نیز در 5 کیلومتری هتلتان قرار دارد.

4.هتل رویال برک

قبل از انتخاب یک هتل در وان مناسب جیبتان، باید مطمئن باشید آیا واقعا از تمام امکانات آن استفاده می کنید یا نه؟ اگر واقعا قصد ندارید ساعتها در هتل بمانید، فقط دارید هزینه اضافی می کنید اما اگر جو و فضای هتل برایتان مهم است خوب ما به شما هتل رویال برک وان رو پیشنهاد می کنیم.

این هتل در نزدیکی موزه وان و مسجد اویو قرار گرفته که حتی با پیاده روی کوتاه مدت می توانید از این مکان ها نیز دیدن کنید. رویال برک هتلی مدرن بوده که در آن پارکینگ، اینترنت رایگان، مینی بار و گاوصندق و تلویزیون در اتاق ها به وضوح دیده می شود.

صبحانه های این هتل نیز منحصر به فرد است. حرف از خوردنی شد، در نزدیکی این هتل رستوران های محلی معروف و خوشمزه ای قرار دارد که امتحان کردن آنها خالی از لطف نیست. نکته مهم این است که کمتر از 8 کیلومتر تا فرودگاه وان در راه هستید که می توانید از سرویس شاتل هتل برای رفت و آمدتان استفاده کنید.

5.هتل شاهماران

هتل شاهماران دلنشین و زیبا در کنار دریاچه وان در تور وان ارزان  واقع شده که جلوه ای بی نظیر را به اطراف هتل بخشیده است. هر اتاق این هتل نمایی زیبا از تپه های وان را با ظرافت خاصی به شما نشان می دهد.

هر واحد هتل شاهماران، دارای حمام خصوصی بوده و سونا، مرکز تناسب اندام و حمام بخار ترکیه ای هم جزء خدمات خاص هتل است. این هتل دارای 3 رستوران است که انواع غذاهای خوشمزه، بین المللی و محلی را ارائه می دهد. مهمانان همچنین می توانند از باربیکیو در رستوران آرتس لذت ببرید.

بسیاری از جاذبه های گردشگری و فرهنگی وان مانند: جزیره آکدامار، قلعه وان، آبشارهای مرادیه در نزدیکی هتل شاهماران قرار دارد

6.هتل دنیای الیت

اکثر هتل های وان مکانی آرامبخش و راحت جهت اقامت چند روزه هستند؛ اما الیت با دیگر هتل ها فرق داشته و انتخابی مناسب تر  خواهد بود. الیت، هتلی مجلل که به انتخاب هوشمندانه از سوی مسافران معروف است. این هتل که فقط 2 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد، موقعیت استراتژیکی را برای مسافران ایجاد کرده که بتوانند به سرعت و به راحتی به هر چیزی در شهر وان دسترسی داشته باشند. استقبال بی نظیر مردم از این هتل، باعث شده امکانات بیشتری به آن اضافه شود و هر روز مورد پسند مخاطبان واقع شود.

گذشته از امکانات عمومی که هتل الیت دارد، وجود پارکینگ برای معلولین و اهمیت آنها به افراد معلول مسافران را شگفت زده کرده است. رویکرد این هتل در جهت غنی سازی و راحت تر کردن موقعیت مسافران است. هر امکاناتی مانند: رستوران، استخر، سونا و سالن بدنسازی بخواهید وجود دارد و به تمام نیازهای شما پاسخ خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.