×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

حفاظت از محیط زیست - تکذیب خبر انتقال ۶۰ تن داروی فاسد به گیلان برای دفن و امحاء - داروی فاسد به گیلان

به دنبال انتشار خبری مبنی بر ارسال ۶۰ تُن داروی فاسد و مواد خطرناک از تبریز جهت بازیافت در گیلان، اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان طی جوابیه ای به آن واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است:

در هفته های اخیر موضوعات محیط زیستی به بحث داغ رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شده ودغدغه مندان محیط زیست بانگرانی این موضوعات را دنبال نموده ومسئولین نیز به شیوه های مختلف سعی در روشنگری نموده اند . اما متاسفانه داغ شدن این فضا که می تواند به روشن شدن ابهامات وپاسخگویی ودرنهایت به حفظ محیط زیست کمک نماید،عده ای را بر آن داشته تا با انتشار اخبار کذب و شایعات محیط زیستی به اهداف تخریبی خود دست یابند.

شایعه ای که از شب گذشته مبنی بر انتقال ۶۰ تن داروی فاسد به استان گیلان در فضای مجازی پخش گردیده و متاسفانه برخی رسانه ها نیز بدون تحقیق در مورد صحت وسقم آن ،نسبت به انتشار آن اقدام نموده اند نیز از جمله همان شایعاتی است که با هدف تشویش اذهان عمومی ونگران کردن مردم منتشر گردیده است.

اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ضمن تکذیب این خبر به اطلاع مردم شریف و رسانه های محترم استان گیلان می رساند ، خبر انتقال ۶۰ تن داروی فاسد یا تاریخ مصرف گذشته به استان گیلان جهت دفن یا امحاء کذب می باشد.

اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان همچون گذشته خود را ملزم به پاسخگویی به مردم و رسانه ها می داند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.