شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرویز مظلومی سرپرست جدید استقلال؟
    30 خرداد 1398 - 10:31
    شناسه : 154289
    0

    خبر‌های رسیده از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفته تغییرات را روی نیمکت گسترده‌تر کند.

    پ
    پ

    مظلومی - پرویز مظلومی سرپرست جدید استقلال؟ - استقلال

    در فصل گذشته اصغر حاجیلو به عنوان سرپرست روی نیمکت آبی‌های حضور داشت. با توجه به اینکه حاجیلو سن و سالش بالا رفته، فتحی تصمیم گرفته پرویز مظلومی را جایگزین او کند.

    ظاهراً صحبت‌ها انجام شده و مظلومی هم قبول کرده کنار دست استراماچونی بنشیند. او سابقه سرمربیگری استقلال را دارد و در حال حاضر عضو کمیته فنی باشگاه هم هست.

    رابطه مظلومی و امیرحسین فتحی نزدیک است و در روز‌های اخیر هم چند بار در باشگاه با هم جلسه داشته‌اند تا درباره فصل جدید صحبت کنند. فتحی قصد دارد بخش مهمی از مسئولیت‌ها را روی دوش مظلومی بگذارد. به هر حال او باتجربه است و چم و خم کار را هم بلد است.

    از سویی مظلومی رابطه نزدیکی با بازیکنان دارد و ظاهراً آن‌ها هم از حضورش استقبال کرده‌اند. یکی از مدیران استقلال در گفتگو با خبرنگار ما تأیید کرد صحبت‌های مثبتی با او شده و به احتمال زیاد در فصل جدید سرپرست استقلال خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.