شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خبرگزاری دولت: یحیی گل محمدی به نیمکت پرسپولیس نزدیک شد !
    30 خرداد 1398 - 10:42
    شناسه : 154293
    0

    خبرگزاری دولت (ایرنا) در خبری مهم مدعی شد: ” باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر جدایی برانکو، چهار روز است که در حال مذاکره با یحیی گل محمدی و باشگاه پدیده برای حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس است. ”

    پ
    پ

    و گل محمدی - خبرگزاری دولت: یحیی گل محمدی به نیمکت پرسپولیس نزدیک شد ! - با مردم

    بر اساس ادعای خبرگزاری ایرنا ، پرسپولیس در آستانه توافق با این ستاره پیشین پرسپولیس قرار دارد !

    خبری که با توجه به نتایج درخشان و بازی های تماشاگرپسند تیم های تحت هدایت گل محمدی ، می تواند مژده بزرگی برای هواداران پرسپولیس باشد.

    پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ انتخاب جایگزین مناسب برای هدایت پرسپولیس به عنوان قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر به یکی از نگرانی های بزرگ هواداران و مسئولان باشگاه تبدیل شده است.

    در این چند روز اخبار مختلفی منتشر شده است ، مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی و افشین قطبی گزینه های جدی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جانشینی برانکو هستند که در این بین گل محمدی با توجه به قراردادی که به تازگی با پدیده به امضا رسانده کمی کارش برای بازگشت به جمع سرخپوشان دشوار خواهد بود.

    اما خبرگزاری رسمی دولت ( ایرنا ) ساعتی پیش در خبر مهمی در این رابطه مدعی شد :

    برخی منابع از بودن بندی در قرارداد یحیی گل محمدی و باشگاه پدیده خبر می دهند که این مربی در صورت داشتن پیشنهاد از پرسپولیس می تواند راهی این تیم شود. این در حالی است که مدیرعامل باشگاه پدیده امروز این مساله را تکذیب کرده است.

    با این وجود اخبار رسیده از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس حاکی از است که مذاکرات مقدماتی میان باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی از چهار روز قبل آغاز شده اما هنوز نهایی نشده است.

    با توجه به نتایج درخشان و بازی های تماشاگرپسند تیم های تحت هدایت گل محمدی در چند فصل اخیر، خبر توافق پرسپولیس با یحیی گل محمدی پس از جدایی برانکو می تواند مژده بزرگی برای هواداران پرسپولیس باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.