شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انهدام باند شرکت هرمی در املش
    02 تیر 1398 - 20:24
    شناسه : 154485
    0

    فرمانده انتظامی املش از انهدام باند شرکت هرمی و دستگیری 6 عضو این شرکت در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    باند شرکت هرمی در املش - انهدام باند شرکت هرمی در املش - املش
    سرهنگ  قاسم جانعلی‌پور در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی غیرمجاز در شهرستان املش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی املش پس از شناسایی و کشف محل فعالیت این باند در مرکز شهر بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی برای بررسی موضوع در محل مورد شناسایی حاضر شدند.

    وی با بیان اینکه ماموران 6 متهم را که جملگی اهل خوزستان بودند را در این خصوص دستگیر کردند٬ افزود: اعضای باند فعال شرکت هرمی و غیرمجاز کیونت٬ از طریق فریب افراد به بهانه جذب نیرو و استخدام در شرکت‌های سرشناس، اغلب قربانیان خود را از بین جوانان کم سن و سال جنوب غرب و غرب کشور انتخاب و به استان گیلان هدایت می‌کردند.

    سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: در برررسی از مدارک و لوازم متهمان یک دستگاه لپ تاپ حاوی کلیپ‌های تبلیغاتی شرکت مذکور، 70 جلد دفترچه آموزشی و نکته برداری آموزشی، 7 عددسیم کارت و 13 پک سیم کارت استفاده شده، 4 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد پاور بانک، 4 جلد شناسنامه، 2 عدد کارت ملی، 3 عدد کارت پایان خدمت، یک عدد گواهینامه رانندگی، 5 عدد فرم تکمیل شده خرید سیم کارت، 7 عدد کارت عابر بانک، یک جلد دفترچه بیمه و 7 جلد کتاب آموزشی کشف و ضبط شد.

    جانعلی‌پور با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، اظهار داشت: در پی دستگیری این باند هرمی احدی از مالباختگان که مبلغ 21 میلیون تومان به این شرکت پرداخت کرده بود با ارائه شکایت و تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان املش در پایان به خانواده‌ها و جوانان توصیه کرد٬ هوشیاری لازم را در خصوص فعالیت شرکت‌های هرمی و شبکه‌های کلاهبرداری را داشته باشند تا فریب افراد سودجو را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک٬ مراتب را بلافاصله با سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.