شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41458 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نورالله اکبری جایگزین حیدری فرماندار آستانه اشرفیه می‌شود
    04 تیر 1398 - 12:02
    شناسه : 154565
    0

    شنیده ها حاکی از جایگزینی نورالله اکبری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لاهیجان که در ۱۶ تیر ۹۷ به این سمت معرفی شده بود به جای رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه حکایت دارد.

    پ
    پ

    اکبری و رحیم حیدری - نورالله اکبری جایگزین حیدری فرماندار آستانه اشرفیه می‌شود - آستانه اشرفیه

    زمزمه جایگزینی حیدری که از ماه ها قبل با سعیدی کیا بخشدار مرکزی رشت کلید خورده بود باعث شد که امام جمعه و رسانه ها نسبت به انتصاب سعیدی کیا موضع گیری کنند و خواستار جایگزینی مناسب برای شهر مذهبی آستانه با تجارب بیشتر در عرصه کار اجرایی شوند.

    یک مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود با تایید جایگزینی نورالله اکبری به جای مهندس حیدری گفت: با توجه به اینکه مراحل اداری برای صدور ابلاغ وی به پایان رسیده است پیش بینی می شود نورالله اکبری طی ۱۰ روز آینده به سمت فرماندار آستانه اشرفیه معرفی شود.

    بر اساس شنیده ها مهندس رحیم حیدری که فرمانداری شهرهای سیاهکل و آستانه اشرفیه رادر کارنامه خود دارد در ۲۳ دی ۹۴ با حکم نجفی استاندار اسبق گیلان به سمت فرمانداری این شهرستان بعد از حسین اسماعیلیان انتخاب شد و در این مدت با ارتباط مردمی و تلاش برای هم افزایی و هماهنگی بین ادارات و نهادهای اجرایی در شهرستان توانسته برای توسعه شهرستان گام های موثری بردارد.

    جلال شرق

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.