جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شایعاتی شنیدنی درباره اسلحه محسن افشانی / فتا ورود کرد
    06 تیر 1398 - 11:36
    شناسه : 154703
    0

    اسلحه‌ای که محسن افشانی در دابسمشی که برایش دردسرساز شد در دست داشت به نظر می‌رسد که یک ماکاروف روسی است.

    پ
    پ

    محسن افشانی - شایعاتی شنیدنی درباره اسلحه محسن افشانی / فتا ورود کرد - اسلحه افشانی

    ابتدای انتشار دابسمش محسن افشانی با سلاح سرد و گرم، عده‌ای از قلابی بودن اسلحه کمری در دست این بازیگر نوشتند. عده‌ای هم اما نظرشان این است که این اسلحه که او در مقابل دوربین آن را مسلح می‌کند و با آن خط و نشان می‌کشد، یک ماکاروف روسی است. سلاحی بسیار خوش‌دست که به خاطر وزن و کوچکی آن کاربرد زیادی دارد.

    این اسلحه نیمه‌خودکار که به هشت تیر و خلبانی نیز معروف است، در زمان شوروی سابق برای سازمان اطلاعات روسیه (کا گ ب) ساخته شد و کاربرد زیادی در انجام عملیات‌های سری داشت.

    گفته می‌شود از این سلاح در ایران تعداد زیادی وجود دارد، همچنین تصویری در فضای مجازی از مرحوم هاشمی رفسنجانی درحال تمرین در میدان تیراندازی با سلاح کمری ماکاروف وجود دارد.

    اگر نظرات این عده درست باشد اما مساله‌ای که در این میان نامشخص است این است که این اسلحه چگونه به دست این بازیگر رسیده است و اصلا آیا او برای داشتن آن مجوز داشته یا خیر؟ نکته‌ای که احتمالا بعد از چند روز از انتشار کلیپ مذکور نیروهای امنیتی را برای بازداشت این بازیگر مجاب کرده و او حالا باید به آن پاسخ بدهد.

    ارجاع پرونده محسن افشانی به پلیس امنیت

    به دنبال انتشار ویدئویی از سوی محسن افشانی و همسرش که در آن از اسلحه و چاقو استفاده کرده بود، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بررسی این اقدام خبر داد.

    سرهنگ تورج کاظمی درباره انتشار این ویدئو گفت: پس از انتشار ویدئویی از سوی یکی از بازیگران مرد کشورمان و همسرش در صفحه شخصی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود و اطلاع تیم‌های رصد پلیس فتا، کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.