چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرداری‌ها بیشترین خدمات را در بین ادارات به مردم ارائه می‌کنند
    11 تیر 1398 - 12:45
    شناسه : 154991
    0

    شیخ شعربافان عضو شورای شهر لاهیجان اظهار داشت: گستردگی خدمات شهرداری در سطح شهر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و می‌توان گفت که شهرداری‌ها بیشترین خدمات را در بین ادارات به مردم ارائه می‌کنند.

    پ
    پ

    شیخ شعربافان - شهرداری‌ها بیشترین خدمات را در بین ادارات به مردم ارائه می‌کنند - شورای شهر لاهیجان

    محسن شیخ شعربافان عضو شورای شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر، ضمن تبریک انتصاب حامد حسن نژاد به عنوان مدیر امور آبفای لاهیجان، از تلاش و زحمات مجموعه زحمتکش امور آبفای که هم دوش شهرداری در حال خدمت‌رسانی به شهروندان می‌باشند تشکر و قدردانی کرد.

    وی با اشاره به سابقه امور آبفا که درگذشته زیرمجموعه شهرداری محسوب می‌شد اظهار داشت: گستردگی خدمات شهرداری در سطح شهر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و می‌توان گفت که شهرداری‌ها بیشترین خدمات را در بین ادارات به مردم ارائه می‌کنند.

    محسن شیخ شعربافان به مشکلات شهروندان در خصوص کیفیت و افت آب و نداشتن تأسیسات دفع فاضلاب در برخی نقاط و همچنین هزینه‌های هنگفتی که به دلیل این مشکلات بر دوش شهروندان نهاده می‌شود اشاره و با بیان اینکه با افزایش ساخت‌وساز در لاهیجان به‌ویژه در طبقات، شهروندان با افت شدید فشار آب روبرو هستند گفت: با توجه به اینکه لاهیجان شهری توریستی و گردشگری است و این روند ساخت‌وساز رو به افزایش است می‌بایست برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده شود چراکه ساختار تأسیسات فاضلاب موجود جوابگو نیست.

    وی ابراز امیدواری نمود در دوران مدیریت جدید، برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا رنج مردم در رابطه با آب شرب کاسته شود و در خصوص کیفیت و فشار آب مشکلات به حداقل برسد.

    حامد حسن نژاد مدیر جدید امور آبفای لاهیجان با قدردانی از اعضای شورا و اظهار لطف یکایک عزیزان، ضمن ارائه توضیحات کارشناسی پیرو مسائل عنوان‌شده، برخی برنامه‌های آتی امور آبفا را تشریح و خواستار حمایت اعضای شورا در جهت رفع مشکلات شهر و شهروندان شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.