×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

قیمت بنزین به شکل ابلهانه‌ای ارزان است - قیمت بنزین به شکل ابلهانه‌ای ارزان است! - بنزین

یوسف حجت جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه دوچرخه شهری که سه‌شنبه یازدهم تیرماه) برگزار شد، با اظهار تاسف از تمایل مردم از استفاده از خودرو شخصی اظهار کرد: قیمت بنزین در کشور ما به شکل ابلهانه‌ای ارزان است.

وی با بیان اینکه جابجایی از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر به وسیله خودرو به این معناست که این وسیله نسبت به دوچرخه سریع تر، ارزان‌تر و راحت‌تر است، افزود: در این شرایط از خود می‌پرسم که چه لزومی دارد ما به دنبال دوچرخه باشیم.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: آنچه باعث می‌شود به دنبال دوچرخه باشیم، جلوگیری از آلودگی، ترافیک و صدماتی است که به خاطر مصرف سوخت بر سرمایه ملی وارد می‌شود.

حجت با بیان اینکه کشور ما از جهات مختلفی شبیه به ترکیه است، گفت: مصرف سوخت در ترکیه ۱۰ میلیون لیتر، اما در ایران ۱۰۰ میلیون لیتر است و علت آن هم تغییر رفتار ترکیه‌ای ها در مصرف سوخت است.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به شایعه‌ای که چند ماه قبل در خصوص گران شدن بنزین منتشر شد و مردم صف‌های طولانی را در مقابل پست‌های بنزین تشکیل دادند، تصریح کرد: پیام مردم این بود که ما آماده گران شدن بنزین هستیم، لذا حجم بالای استفاده از خودرو شخصی نشان می‌دهد که قیمت بنزین به شکل ابلهانه‌ای ارزان است.

وی افزود: برای اصلاح رفتار مردم و تشویق آن‌ها به استفاده از دوچرخه نیازمند سیاست‌گذاری‌هایی هستیم تا فاکتور‌های اجتماعی به فاکتور‌های شخصی تبدیل شوند و افراد بدانند که وقتی از خودرو شخصی استفاده نمی‌کنند، نفع آن را خودشان می‌برند.
پویشگر: خبرپو منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها : ,
  1. ناشناس

    اینکه جانشین محترم حمل ونقل شهرداری تهران فرمایش کرده اند قیمت بنزین ابلهانه ارزان است خودشان ازماشین دولتی استفاده میکنند..بعدش یعنی تصمیم گیران حکومت ابله هستند که نرخ ۱۰۰۰ تومانی تعیین کرده اند؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.