×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در حوزه فرهنگ و کمک به رشد و توسعه کتاب‌خوانی در شهر لاهیجان تجلیل کرد.

در این لوح که همزمان با مراسم توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان اهدا شد، آمده است: کتابخانه‌های عمومی از مهم‌ترین ارکان توسعه فرهنگی، علمی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند و رشد و بالندگی این نهاد فرهنگی، نویدبخش تعالی روحی و معنوی قشرهای مختلف مردم و توسعه فرهنگی شهروندی و مشارکت شهروندان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است.

در ادامه تقدیر دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خطاب به شهردار لاهیجان آمده است: تلاش‌های صادقانه در حوزه فرهنگ و کمک به رشد و توسعه کتاب و کتاب‌خوانی در آن شهر گویای شایستگی و توانمندی های متعهدانه و مسئولانه حضرت‌عالی می‌باشد. لذا به پاس قدرشناسی از همکاری‌ها و خدمات فرهنگی آن برادر گرامی به‌منظور راه‌اندازی کتابخانه عمومی شهید باهنر در شهر لاهیجان، مراتب تشکر و سپاس خویش را اعلام می‌نمایم.

امید است با استمرار این حرکت در اعتلای هر چه بیشتر کتابخانه‌های عمومی که منشأ رشد و بالندگی بستر فرهنگی جامعه می‌باشد، موفق و سرافراز باشید.

کمک به توسعه کتابخانه شهید باهنر و کتابخانه‌های عمومی شهر لاهیجان و تلاش برای انتخاب لاهیجان به‌عنوان نامزد پایتخت کتاب ایران و احداث دیوار کتاب در شهر لاهیجان از جمله فعالیت‌های شهرداری لاهیجان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی می‌باشد.

شهردار لاهیجان از سوی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های کشور تجلیل شد - شهردار لاهیجان از سوی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های کشور تجلیل شد - شهردار لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.