×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

اینستاگرام - اینستاگرام از مشخصه جدید استیکر چت در استوری‌ها رونمایی کرد - استوری‌

امروز اینستاگرام از یک قابلیت کاربردی جدید با نام Sticker Chat رونمایی کرد. این مشخصه از امروز و در استوری‌های اینستاگرامی قابل دسترس بوده و به دوستان و فالوورهای شما امکان خواهد داد تا با لمس یک آیکون جدید در قسمت فوقانی استوری، گفتگوهای خود در استوری‌ها را آغاز نمایند.

با وجود گزینه جدید استیکر، کاربران اینستاگرام می‌توانند درخواست پیوستن به گفتگوهای گروهی مستقیم (دایرکت) که در خصوص یک پست مشخص گفتگو می‌کنند را مطرح نمایند. صاحب پست می‌تواند با درخواست‌های دریافت شده از سوی دوستان و فالوورهای خود موافقت کند. بدین‌ترتیب هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از ارسال درخواست خود، قادر به چت کردن باشید.

Instagram new chat sticker in Stories - اینستاگرام از مشخصه جدید استیکر چت در استوری‌ها رونمایی کرد - استوری‌

به منظور آغاز گفتگو در خصوص یک پست، ارسال‌کننده اولیه پست در ابتدا بایستی یک استیکر چت را بر روی استوری قرار دهد. بدین‌ترتیب دوستان و فالوورهای وی با استفاده از این استیکر می‌توانند درخواست دسترسی به چت را ارسال کنند. مشخصه جدید به منظور تسهیل کار کاربران اینستاگرام جهت آغاز گفتگوی مستقیم با گروهی از دوستان از طریق استوری‌های آن‌ها ارایه شده است.

با توجه به تصمیم اینستاگرام مبنی بر کنار گذاشتن اپلیکیشن مستقل دایرکت، ارایه یک قابلیت جایگزین به کاربران این شبکه اجتماعی اقدامی منطقی به‌نظر می‌رسد. ظاهرا استفاده از این مشخصه بسیار آسان‌تر است. به گفته وب‌سایت TechCrunch، مشخصه جدید استیکر چت از امروز برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه شده است؛ لذا کاربران احتمالا در آینده بسیار نزدیک شاهد راه‌اندازی آن در اپلیکیشن اینستاگرام خواهند بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.