×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

دستگیر - دستگیری دو تروریست بمب‌گذار در زاهدان - بمب‌گذار

سردار محمد قنبری در تشریح حادثه بمب‌گذاری روز گذشته در زاهدان، اظهار داشت: همانطور که پیش‌تر نیز از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شد، بامداد روز گذشته یک بمب صوتی در زاهدان منفجر شد که خوشبختانه تلفاتی در پی نداشت و تنها موجب شکسته شدن شیشه تعدادی از اماکن اطراف آن شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پی وقوع این حادثه بلافاصله ماموران ما به محل حادثه رفتند و با توجه به اینکه پس از وقوع اینگونه حوادث در پی تجمع مردم احتمال طراحی انفجار دومی وجود دارد، به سرعت محل وقوع حادثه توسط پرسنل انتظامی تخلیه شد.

وی اضافه کرد: در پی بررسی پرسنل ما از محدوده وقوع حادثه که در محله «جام جم» از محله‌های مسکونی زاهدان بود، مشخص شد بمب دیگری داخل یک زودپز طراحی و کارگزاری شده که داخل آن پر از ترکش‌های فلزی بود و در صورت انفجار بدون شک به مردم آسیب می‌رساند.

سردار قنبری تصریح کرد: عوامل چک و خنثی انتظامی استان در زمینه خنثی‌سازی این بمب ایثارگرانه عمل کردند و در مرحله نخست ارتباط آن را با کنترل از راه دور قطع کرده و سپس بمب را خنثی کردند و خوشبختانه این طراحی شوم به هدف اصلی که آسیب رساندن به مردم بود نرسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرنخ‌هایی از عوامل این حادثه به دست آمده که با پیگیری آنها عوامل به زودی دستگیر خواهند شد، اظهار داشت: اینگونه عملیات‌ها هیچگونه ارزش نظامی ندارد و تنها تقابل با مردم محسوب می‌شود چرا که انعکاس این حوادث وجهه استان را منفی جلوی می‌دهد؛ بنابراین از مردم و به ویژه بزرگان، علما و سران طوایف استان انتظار داریم قابل چنین اقداماتی موضع‌گیری کنند.

وی به حادثه انفجار بمب صوتی دیگری که در روزهای گذشته در مسیر خودروی پرسنل انتظامی در زاهدان منفجر شده بود اشاره کرد و گفت: این حادثه به این نحو بوده که افرادی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و گزارش یک نزاع مردمی را دادند و زمانی که پرسنل ما جهت رسیدگی به موضوع به طرف محل گزارش شده در حرکت بودند یک بمب صوتی در مسیر خودرو منفجر شد که البته آسیب جدی به پرسنل ما وارد نشد؛ در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی تاکنون دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده‌اند.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.