جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آسفالت کلیه مناطق لاهیجان در سال جاری / ضرورت برنامه ریزی برای دفع آب‌های سطحی
    16 تیر 1398 - 11:52
    شناسه : 155304
    0

    عضو شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه اعضای شورای شهر بر انجام آسفالت کلیه کوچه‌های خاکی لاهیجان مصمم هستند ابراز امیدواری نمود با ادامه این روند در سال جاری کلیه مناطق لاهیجان از نعمت آسفالت برخوردار شوند.

    پ
    پ

    فقیه شجاعی - آسفالت کلیه مناطق لاهیجان در سال جاری / ضرورت برنامه ریزی برای دفع آب‌های سطحی - آسفالت

    فرشید فقیه شجاعی عضو شورای شهر لاهیجان در پانزدهمین جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه تعدادی از معابر لاهیجان به ویژه منطقه حاج سلیم محله میدان گیل لاهیجان با کمترین بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شود بر ضرورت برنامه ریزی برای دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در فصل بارندگی تاکید کرد.

    وی با قدردانی از مدیریت دکتر کاظمی شهردار لاهیجان و پرسنل زحمتکش عمرانی به جهت فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته و روکش آسفالت مناطق مختلف لاهیجان با دستگاه فینیشر، افزود: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در کلیه مناطق لاهیجان از اولویت‌های مدیریت شهر لاهیجان است و اعضای دوره پنجم شورا، تمامی سعی و تلاش خود را بر مبنای توزیع عادلانه خدمات در کلیه مناطق شهری قرار داده‌اند و شهرداری هم اکنون در چندین منطقه از لاهیجان از جمله منطقه یوسف آباد، کوی ولیعصر کمربندی، رزمندگان، کوی زمانی، منطقه حاشیه میدان گیل به سمت رودبنه و … در حال انجام عملیات عمرانی است.

    عضو شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه اعضای شورای شهر بر انجام آسفالت کلیه کوچه‌های خاکی لاهیجان مصمم هستند ابراز امیدواری نمود با ادامه این روند در سال جاری کلیه مناطق لاهیجان از نعمت آسفالت برخوردار شوند.

    فرشید فقیه شجاعی توجه به حوزه گردشگری را در توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان لاهیجان، حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: لاهیجان با داشتن جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی، مستعد سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری است و با اشاره به تالاب حاجی‌آباد لاهیجان خواستار آغاز عملیات عمرانی شهرداری در این منطقه و استفاده از این فضای بکر برای توسعه گردشگری لاهیجان شد.

    وی با قدردانی از اقدامات فرهنگی شهرداری به ویژه برگزاری جشن شب‌های روشن، از شهردار لاهیجان خواست تابستان امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی وهنری، گردشگری و تفریحی و آموزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان توسط شهرداری برگزار شود.

    عضو شورای شهر لاهیجان خواستار برگزاری این جشن‌ها با محوریت محلات به ویژه محلات حاشیه شهر یوسف آباد، حاجی آباد، خالو باغ و… شد.

    شجاعی با قدردانی از زحمات شهردار پرتلاش و کلیه پرسنل خدوم شهرداری لاهیجان عنوان کرد: کلیه پرسنل شهرداری با دل و جان کار می‌کنند و مجموعه مدیریت شهری، پیگیر پرداخت اضافه کارکنان شهرداری است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.