×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

معرفی رستوران های مارماریس در تور مارماریس - معرفی رستوران های مارماریس در تور مارماریس - استیک هاوس

رستوران میا مارماریس

رستوران میا مارماریس یکی از بهترین رستوران های مارماریس و ترکیه است که سالانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی را با غذاهای دلپذیر خود جذب می کند. اگر قصد خوردن غذاهای اصیل مارمارایس را دارید، رستوران میا مارماریس بهترین انتخاب برای ذائقه ی شما  در میان گزینه های دیگر رستوران های مارماریس می باشد.از  دیگر مزیت های برتر این رستوران می توان به  قیمت، فضا و سرویس‌دهی عالی آن اشاره کرد. همچنین با انتخاب این رستوران میتوانید چشم انداز زیبایی  همراه با موسیقی زنده از شهر مارماریس داشته باشید.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ عصر تا ۱۲:۳۰ شب
  • تلفن: ۲۵۲ ۴۱۳ ۲۰۶۰ ۹۰+

رستوران استیک

 رستوران استیک در تور مارماریس جواهری پنهان در قلب مارماریس و یکی از پر ترددترین رستوران های مارماریس است. این رستوران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و  قرار گرفتن در نزدیکی ساحل چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی دارد که  بدون شک تمام گردشگران را برای حداقل یک وعده یا میان وعده غذایی به سمت خود می کشاند.همچنین رستوران استیک اند بار نمایی زیبا و فوق العاده ایی در شب دارد که تمام گردشگران از زیبایی شهر و آرامشی که در این رستوران داشتند تعریف می کنند.  در این رستوران غذاهای غذاهای اروپایی، ترکی و استیک  فراهم می شود و گردشگران می‌توانند تمامی وعده های غذایی خود را در این رستوران در فضایی دلنشین و آرام صرف کنند.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱ بامداد
  • شماره تلفن: ۹۰+ ۲۵۲ ۴۱۸ ۴۰۵۰

ریکیز چیپی

به گزارش سفر باتو ، اگر میل به خوردن غذاهایی به طعم   و بوی دلپذیر و مقرون به صرفه اقتصادی دارید، رستوران  ریکیز چیپی بهترین انتخاب شما در میان رستوران های مارماریس است. در این رستوران غذاهای اروپایی و فست فود  توسط کادر خدمه ی خوش برخورد به گردشگران عرضه می شود.  در این رستوران  تمام وعده های غذایی به  همراه دسر ارائه می شود. از دیگر مزایای این رستوران می توان به رزرو میز با تماس تلفنی،تحویل غذا درب منزل شما، صرف غذا در فضایی آرامش بخش و دسترسی به اینترنت اشاره کرد. رستوران ریکیز چیپی گزینه ای مناسب برای خانواده هایی است که کودک و خرد سال به همراه دارند زیر این رستوران مجهز به صندلی کودکان می باشد. تقریبا نیمی از رستوران های مارماریس ارائه دهنده اینچنین خدماتی ویژه هستند.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

کازینز استیک هاوس

به گزارش سفر باتو ، اگر بدنبال غذاهایی خوب با قیمت های ویژه هستید، ما به شما رستوران کازینز استیک هاوس را که یکی از زیباترین رستوران های مارماریس است را پیشنهاد می کنیم. لیست غذاهای این رستوران شامل غذاهای اروپایی، انگلیسی، ترکی و غذاهای گیاه خواران می باشد. اگر شما این رستوران را انتخاب کنید، علاوه بر اینکه غذاهای دلپذیری میل می کنید، احساس رضایت و آرامش را از فضای رستوران خواهید داشت. مشتریان می‌توانند وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده‌ها را در این مکان میل کنند. رستوران کازینز ستیک هاوس ارائه دهنده خدماتی دیگر از قبیل تحویل غذا درب منزل، رزرو میز با تماس تلفنی، تماشای تلویزیون، فراهم کردن صندلی هایی مناسب نشستن خردسالان و دستریسی به اینترنت  می باشد. البته بیشتر رستوران های مارماریس ارائه دهنده خدماتی از این قبیل می باشند.

  • تلفن: ۵۴۳ ۳۲۴ ۳۶۰۳ ۹۰+

رستوران لا فرچون

به گزارش سفر باتو ، رستوران لا فرچون  یکی از دیدنی ترین و زیباترین رستوران های مارماریس می باشد که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. در رستوران لافرچون خدماتی از قبیل سرویس‌دهی عالی، فضایی دلنشین و چشم‌اندازی زیبا، ارائه غذاهایی باکیفیت بالا و دلپذیر را به مشتریان و گردشگران داخلی و خارجی عرضه می‌کند.   رستوران لافرچون از جمله رستوران های مارماریس است که  غذاهای بومی، محلی و بین المللی معروف را  به گردشگران و توریستان عرضه می کند و نقش مهمی در معروفیت و محبوبیت غذاهایی بومی مردم مارماریس دارد.  گردشگران می توانند با تماس تلفنی صبحانه های بومی مورد علاقه ی خود را از قبل از حضور در رستوران رزرو کنند زیر کیفیت صبحانه های این رستوران از محبوبیت  و معروفیت بالایی برخوردار است،  رستوران لافرچون بهترین فضای طبیعی گا و گیاه را در میان رستوران های مارماریس دارد و شما می توانید گل های معطری را در این رستوران استشمام کنید.پس اگر هنگام حصور در این رستوران  برای صرف صبحانه به ازدحام جمعیت مواجه شدید تعجب نکنید.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد

رستوران تاج محل

اگر در مارماریس و تور مارماریس تمایل به خوردن غذاهای تند و هندی دارید، شما میتوانید رستوران تاج محل را از میان تمام رستوران های مارماریس انتخاب کنید.  رستوران  تاج محل مارماریس علاوه بر اینکه  طعم غذاهای خوشمزه ی هندی را در ذهن شما به یادگار می گذارد، لیست غذاهایی وسوسه انگیز از غذاهای محبوب  آسیایی، اروپایی و وگان را با بالاترین کیفیت به شمه عرضه می کند. این رستوران کادری بسیار خوشرو، فضایی دوست داشتنی، غذاهایی دلپذیر و قیمت های مناسبی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.