×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دکتر ارسلان سالاری - انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان - دانشگاه علوم پزشکی

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ارسلان سالاری

دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان

به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می­شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

گفتنی است دکتر سالاری متولد ۱۳۵۵ در روستای درودخان شفت، متخصص قلب و عروق – فلوشیپ است که از سال ۹۲ تا ۹۶ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را برعهده داشت.

قدردانی از خدمات دکتر یوسف زاده چابک

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر یوسف زاده چابک در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان قدر دانی کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.