شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خیابان استقلال و میدان تقسیم در تور استانبول
    18 تیر 1398 - 18:08
    شناسه : 155486
    0

    از معروف ترین و بی نظیرترین جاذبه های شهر استانبول می توان به خیابان استقلال و میدان تقسیم اشاره کرد که سالانه میلیون ها نفر گردشگر داخلی و خارجی از این خیابان و میدان بازدید می کنند.

    پ
    پ

    استقلال و میدان تقسیم در تور استانبول - خیابان استقلال و میدان تقسیم در تور استانبول - استانبول

    از معروف ترین و بی نظیرترین جاذبه های شهر استانبول می توان به خیابان استقلال و میدان تقسیم اشاره کرد که سالانه میلیون ها نفر گردشگر داخلی و خارجی از این خیابان و میدان بازدید می کنند. خیابان استقلال و میدان تقسیم با داشتن دسترسی بهتر به جاذبه های گردشگری دیگر از موقعیت جغرافیای خوبی برخوردار می باشد.

    آیا شما نیز قصد بازدید از خیابان استقلال و میدان تقسیم را دارید؟ آیا می دانید که نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به خیابان استقلال و میدان تقسیم کدام می باشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید. استانبول از زیباترین و بزرگترین شهرهای کشور ترکیه می باشد که نقش بسیار بالایی را در صنعت گردشگری این کشور داشته است. از معروف ترین و پر بازدید ترین مکان های گردشگری این شهر می توان به خیابان استقلال و میدان تقسیم اشاره کرد.

    خیابان استقلال در تور استانبول از زنده ترین و شیک ترین خیابان های موجود در شهر استانبول می باش که به میدان تقسیم ختم شده و گردشگران می توانند در این میدان یادبود جمهوریت را مشاهده کنند که از مهمترین و بی نظیرترین مجسمه های موجود در شهر استانبول می باشد و در سال 1928 توسط کانونیکا که یکی از مشهورترین مجسمه سازهای ایتالیایی بوده بنا شد. سالانه انواع مراسم های مختلف و باشکوهی در این میدان برگزار می شود که گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی را به سوی خود جذب میکند. گردشگران و مسافرانی که را طول خیابان استقلال قدم می زنند می تواند انواع فروشگاه ها، کافی شاپ، رستوران و کلاب های شبانه را مشاهده کنند و لحظات بسیار هیجان انگیز و به یادماندنی را در این مکان ها داشته باشند.

    جاذبه های نزدیک به خیابان استقلال و میدان تقسیم

    موقعیت قرارگیری خیابان استقلال و میدان تقسیم به گونه ای می باشد که به بسیاری از معروف ترین جاذبه های این شهر دسترسی بسیار آسانی را داشته و این موضوع از مهمترین نقاط قوت برای خیابان استقلال می باشد. از مهمترین جاذبه های گردشگری که از نزدیکی خیابان استقلال و میدان تقسیم واقع شده اند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    –        بازار بزرگ استانبول: 16 کیلومتری

    –        ایاصوفیه:4.9 کیلومتری

    –        کاخ دلمه باغچه: 1.3 کیلومتری

    –        برج گالاتا: 1.8 کیلومتر

    شما نیز میتوانید برنامه بسیار جالبی را تهیه کنید که بازدید از این جاذبه ها را در اولویت های خود قرار دهند تا بتوانند بهترین وبه یادماندنی ترین سفر خود به شهر استانبول را رقم بزنید.

    هتل های اطراف خیابان استقلال و میدان تقسیم

    اگر شما نیز قصد بازدید از خیابان استقلال و میدان تقسیم را دارید می توانید به راحتی در یکی از هتل های اطراف این میدان تقسیم یا خیابان استقلال اقامت نموده و دسترسی بسیار راحتی را به جاذبه های دیدنی این شهر داشته باشید. از مهم ترین و معروف ترین هتل های اطراف خیابان استقلال و میدان تقسیم میتوان به مواردی از جمله زیر اشاره نمود:

    –        هتل مارمارا تقسیم استانبول

    –        هتل هیلتون استانبول بسفروس

    –        هتل گرند حیات استانبول

    –        هتل رکسوس هتل استانبول

    –        هتل پونت استانبول

    هر کدام از هتل های نام برده شده از معروف ترین و مشهورترین هتل های شهر استانبول می باشد که با داشتن بی نظیرترین امکانات و خدمات خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند.

    مراکز خرید اطراف خیابان استقلال و میدان تقسیم

    خیابان استقلال و میدان تقسیم از بی نظیرترین و باشکوه ترین خیابان ها و میدانهای این شهر و کشور ترکیه می باشد که هر گردشگری که به شهر استانبول سفر می کند بازدید از این مکان را در اولویت های خود قرار می دهند. توجه داشته باشید که در اطراف این مکان شناخته شده انواع بسیار مختلفی از فروشگاه های معروف وجود دارد. از مهمترین فروشگاه های موجود در اطراف خیابان استقلال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    –        ماوی

    –        ال سی وایکیکی

    –        زارا

    –        اچ اند ام

    –        کوتون

    گردشگران و توریست هایی که از این مکان بازدید می کنند می توانند برای خرید سوغاتی های خود نیز سری به بهترین و معروف ترین برندهای ترکیه ای و جهانی زده و وسایل مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند. فروشگاه های موجود در این مکان از بهترین فروشگاه های موجود در شهر استانبول نیز می باشد که بسیاری از گردشگران داخلی نیز علاقه مندی زیادی را برای بازدید از این فروشگاه ها نشان می دهند و این امر سبب شده تا شاهد شلوغی بیش از حدی در این فروشگاه ها باشیم.

    بهترین زمان بازدید از خیابان استقلال و میدان تقسیم

    همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، در بسیاری از روزهای  در تور استانبول ارزان قیمت و لحظه آخری  سال نزدیک 2 میلیون نفر از خیابان استقلال و میدان تقسیم بازدید به عمل می آورند که بی شک این ازدحام گردشگران می تواند برای بسیاری از گردشگران و مسافران ناراحت کننده باشد. به همین جهت بسیاری از گردشگران و توریست به دنبال بازدید از خیابان استقلال و میدان تقسیم در بهترین زمان ممکن هستند تا بتوانند به راحتی از این مکان دیدن داشته باشند که بهترین زمان نیز می تواند فصل پاییز می باشد که از تعداد گردشگران ورود کم شده و تردد کمتری از توریست ها را در این مکان می توان مشاهده کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.