پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پایان توهمی به نام احمدی نژاد
    02 مهر 1395 - 23:28
    شناسه : 15568
    0

    بامردم: قیام مردم زنجان ؛ اقیانوس مردم جیرفت ؛ موج خروشان مردم ورامین ؛ زلزله مردم آمل ؛ نامه نگاری نبوغ آمیز به اوباما ؛ شعار هرچی مرده احمدی برمیگرده – اینها همه جملاتی بود که یاران و دلدادگان احمدی نژاد چند ماهی است بر زبان می رانند و در کانالها و گروههای مجازی مربوط […]

    پ
    پ

    بامردم: قیام مردم زنجان ؛ اقیانوس مردم جیرفت ؛ موج خروشان مردم ورامین ؛ زلزله مردم آمل ؛ نامه نگاری نبوغ آمیز به اوباما ؛ شعار هرچی مرده احمدی برمیگرده – اینها همه جملاتی بود که یاران و دلدادگان احمدی نژاد چند ماهی است بر زبان می رانند و در کانالها و گروههای مجازی مربوط به خود دست به دست می کنند.

    مجموعه این اخبار و گفته ها حکایت از آن داشت که احمدی نژاد و دوستانش برای بازگشت به پاستور و به زیر کشیدن دولت روحانی برنامه ها دارند و آرزوها در سر می پرورانند.

    اما خبری در شبکه های مجازی و پس از آن در مطبوعات پیچید و و آن هم پاسخ رهبر معظم انقلاب به استمزاج احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی است.  بنا بر این اخبار، رهبر انقلاب احمدی نژاد را از فعالیتهای انتخاباتی نهی کرده بودند اما پس از آن او و تیم همراهش سفر گرگان را ترتیب داده اند و در نتیجه  خبر مخالفت رهبرانقلاب با حضور احمدی نژاد در انتخابات رسانه ای شده است.

    احمدی نژاد سابقه بی توجهی به ارشادات رهبری را در کارنامه خود بسیار دارد. در ماجرای معاون اولی اسفندیار رحیم مشایی نیز رهبری به شکل خصوصی نارضایتی خود را از انتخاب وی به معاون اولی دولت به احمدی نژاد ابلاغ کرده بودند اما بی توجهی او به نهی رهبری و اصرار بر ابقای مشایی موجب شد موضوع مخالفت رهبر انقلاب رسانه ای شود. در این مورد نیز به احتمال زیاد بی توجهی به مخالفت صریح و قاطع رهبری با سفرهای انتخاباتی موجب رسانه ای شدن آن مخالفت گردیده است.

    هر چند ممکن است احمدی نژاد رفتار انتخاباتی خود را به نحوی دیگر انجام دهد همچنانیکه مشایی معزول از معاون اولی را به ریاست دفتری خویش برگزید و چهار سال بعد او را سر دست گرفته به وزارت کشور برد و نامزد ریاست جمهوری اش کرد اما نتیجه همه این اخبار و تمامی این رفتار پایان توهمی است که مردان و مریدان احمدی نژاد برای بازگرداندن وی به قدرت در سر می پروراندند و او را تنها کسی می خواندند که می تواند در مقابل روحانی قد علم کند و او را به چالش بکشد.

    با این اوصاف در درجه اول اصولگرایان سنتی نفس راحتی خواهند کشید در درجه دوم اصلاح طلبان و حامیان دولت با زحمت کمتری و قدرت بیشتری به پشتیبانی از دولت برخواهند خواست و در نهایت حلقه ای کوچک از ارادتمندان احمدی نژاد فعلا تا مدتی به محاق خواهند رفت. هر چه باشد احمدی نژاد به پایان رسیده است.

    *حجت الاسلام محمدعلی اهنگران

    منبع : انتخاب

    blank

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “پایان توهمی به نام احمدی نژاد”
    1. مرد بود واقعا

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.