چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقاد شدید فرماندار املش از مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان گیلان
    24 تیر 1398 - 12:09
    شناسه : 155785
    0

    فرماندار شهرستان املش گفت: مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان به چه اجازه‌ای اقدام به لغو فعالیت باجه بانک رفاه کارگران تأمین اجتماعی املش نموده است.

    پ
    پ

    محمودی - انتقاد شدید فرماندار املش از مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان گیلان - املش

    یونس محمودی در جلسه هم‌اندیشی کارشناسان حوزه تأمین اجتماعی و بهزیستی، کارگری و کارفرمایی در فرمانداری به مناسبت ۲۵ تیر روز بهزیستی و تأمین اجتماعی با تأکید بر ایجاد رفاه و امنیت اجتماعی، احصا، اولویت بندی، شناسایی مطالبات، نیازمندی‌ها و آسیب‌های متکثر اجتماعی قشر کارگری و کارفرمایی به‌ویژه خانواده‌های آسیب پذیر در منطقه را از رسالت‌های مهم سازمان تأمین اجتماعی و بهزیستی عنوان کرد و افزود: این سازمان‌ها تأمین کننده منافع و مصالح شهروندان هستند.

    همچنین وی خواستار احداث منازل معلولان در شهرستان توسط بهزیستی شد.

    فرماندار املش در خصوص اجرای طرح دولت الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی (حذف دفترچه‌های کاغذی) گفت: دولت الکترونیک یعنی اتلاف وقت، مفاسد اداری و اقتصادی، هرگونه تعاملات کذایی میان کارفرما و کارگر، رییس با مشتری و… حذف خواهد شد با اجرای صددرصدی دولت الکترونیک در شهرستان به دولت متعالی و مترقی دست خواهیم یافت.

    محمودی تاکید کرد: کمیته امداد، آموزش‌وپرورش، ورزش و جوانان، بخشداران،شرکت‌های تعاونی و نهادهای فرهنگی در هفته تأمین اجتماعی اقدام به برگزاری جشنواره نشاط و امید نمایند.

    فرماندار املش در انتقادی شدید خطاب به مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان گفت: متأسفانه مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان به‌رغم تأخیر در سفر کاری مدیران اجرایی به شهرستان املش، نسبت به لغو باجه بانک رفاه تأمین اجتماعی اقدام نمود که جای تأسف و تأثر دارد.

    وی افزود: بنده متأسفم برای چنین سوء مدیریتی در کشور که به بیانات مقام معظم رهبری درباره رونق تولید و سخنان ریاست جمهوری و استاندار توجهی ندارد.

    او با بیان اینکه شهرستان املش دارای قطب‌های گردشگری و تولیدی و کشاورزی در حوزه تولید چای و نواحی صنعتی است ادامه داد: املش حدود ۳۷ کارخانه چای و کارخانه‌های مستقل و منفکی است که به خدمات عمومی اشتغال دارند این چه‌کار عبث و بیهوده‌ای است که بانک رفاه استان کرده است؟ این کار اهانت به حوزه کار و کارفرمایی است جای بسی تأسف است ما خواستار ارتقا شدیم اما شما بر اساس فقدان نیروی انسانی، باجه را حذف کردید آیا از مردم و فرماندار اجازه گرفتید؟ آیا از مردم که ولی‌نعمتان ما هستند اجازه گرفتید؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.