جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شورای هماهنگی و شورای نظارت و داوری شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی گیلان انتخاب شدند
    25 تیر 1398 - 1:28
    شناسه : 155866
    0

    با برگزاری مجمع عمومیشورای هماهنگی و شورای نظارت و داوری شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی گیلان انتخاب شدند.

    پ
    پ

    هماهنگی و شورای نظارت و داوری شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی گیلان انتخاب شدند - شورای هماهنگی و شورای نظارت و داوری شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی گیلان انتخاب شدند - گیلان

    به گزارش روابط عمومی شبکه گیلان ، چهارمین دوره انتخابات شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان در روز دوشنبه 24 تیر 98 در شهر رشت به میزبانی موسسه سبزکاران بالان و با حضور اکثریت سازمان های مردم نهاد عضو شبکه برگزار شد.

    در این نشست ابتدا اعضا به بیان دغدغه ها و مشکلات محیط زیستی استان پرداخته و در ادامه عملکرد دو ساله شبکه مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از تعیین هیات رییسه از بین اعضای غیر کاندید نسبت به برگزاری انتخابات اقدام گردید که پیش از رای گیری ابتدا در خصوص تعیین تعداد اعضای شورای هماهنگی نظرخواهی شد و سپس کاندیداها به بیان نظرات خود در خصوص نحوه فعالیت شبکه و برنامه های مد نظر پرداخته و پس از آن رای گیری بعمل آمد.

    نتیجه آرای شورای هماهنگی شبکه گیلان :
    1-انجمن رفتگران طبیعت استان گیلان – محمد مه رو
    2-موسسه محیط زیست دوستداران سیاهکل – رامین شیرعلی پور
    3-انجمن بوم بانان گیل و دیلم – پوریا فرهش
    4-جمعیت دوستداران محیط زیست لنگرود – ابراهیم زمانی
    5-موسسه شقایق های وحشی هیرکانی-غلامرضا نورزاد
    6-انجمن هم اندیشان و همیاران محیط زیست گیلان – یاسر مجاور شیخان
    7-جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست گیلان – زهرا جنسی به عنوان اعضای اصلی شورای هماهنگی و 8-موسسه بوم پژوهش گیلان پاک-طاهره صبوری و 9-انجمن نبض طبیعت خزر-پیمان رستمی نمین به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم انتخاب گردیدند.

    در انتخابات شورای نظارت و داوری شبکه نیز :
    1-موسسه محیط زیست آسمانرود-ساره حکیمی
    2-انجمن طلوع امید دیانا – مطهره موقر
    3-کانون زیست محیطی قدم های سپید باران-زینب سالاری به عنوان اعضای اصلی شورای نظارت و داوری و 4-موسسه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما-پیمان بازدیدی به عنوان علی البدل انتخاب گردیدند.

    پس از این نتایج نیز در جلساتی جداگانه تعیین سمت اعضای شورای هماهنگی و شورای نظارت و داوری شبکه گیلان برگزار گردید که در شورای هماهنگی : 1- رامین شیرعلی پور به عنوان دبیر 2-زهرا جنسی نائب دبیر و 3-رضا نورزاد به عنوان خزانه دار معرفی شدند.
    همچنین مطهره موقر به عنوان دبیر شورای نظارت و داوری شبکه گیلان انتخاب گردید.

    شبکه سازمان های غیردولتی محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان متشکل از 23 سازمان مردم نهاد با موضوع فعالیت در زمینه محیط زیست و منابع طبیعی است که مستند به دستورالعمل شکل گیری شبکه ها ، ماده 19 آیین نامه سازمانهای مردم نهاد”مصوب هیات محترم وزیران” به شماره 27862 /ت 31281 مورخ 1384/5/8 و بند 17 این دستورالعمل تنها شبکه تخصصی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان است که در مرحله ثبت قانونی قرار داشته و تا کنون در جهت حل معضلات و مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی استان گیلان تلاش ، پیگیری و اقدام به برگزاری برنامه های متعدد نموده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.