جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سارقان سیم برق با 26 فقره سرقت در رودسر دستگیر شدند
    26 تیر 1398 - 16:33
    شناسه : 155964
    0

    فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری 2 سارق سیم برق با 26 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    سیم برق با 26 فقره سرقت در رودسر دستگیر شدند - سارقان سیم برق با 26 فقره سرقت در رودسر دستگیر شدند - پلیس

    سرهنگ بابک علیزاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رودسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دریکی از روستاهای رودسر حین سرقت توسط اهالی رؤیت و پس‌ازآن با یک دستگاه خودرو سواری تیبا اقدام به فرار کردند ادامه داد: اهالی موضوع سرقت و مشخصات خودرو آنها را به پلیس 110 اطلاع دادند.

    وی با اشاره به اینکه بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و مشخصات خودرو مورد نظر در اختیار تمامی واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت تصریح کرد: بعد از چند ساعت گشت‌زنی مأموران انتظامی خودرو مورد نظر را در بخش کلاچای مشاهده، آن را متوقف و یکی از متهمان را دستگیر کردند.

    علیزاده تصریح کرد: متهم 32 ساله در بررسی فنی پلیس به 26 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رودسر با همدستی فردی دیگر و فروش سیم‌های سرقتی به یک مال‌خر اعتراف کرد.

    این مقام انتظامی گفت: مأموران پلیس با انجام تحقیقات همدست 42 ساله متهم را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

    وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش سیم‌های برق سرقت شده را 500 میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: تلاش برای دستگیری مال‌خر ادامه دارد.

    علیزاده خاطرنشان کرد: متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن تأکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، از مردم خواست، ضمن توجه به هشدارهای پلیس در پیشگیری از سرقت و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی، زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به‌موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مورد مشکوک از طریق سامانه 110 پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.