×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

تماس از دست رفته - بازی‌سازان گیلانی در جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی شرکت کنند -

قاسم مصفا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فراخوان برای دریافت آثار چهارمین دوره از جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (IMGA MENA) منتشر شده و این جشنواره پذیرش بازی‌های موبایلی و واقعیت مجازی بازی‌سازان این منطقه را آغاز کرده است.

وی به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای افزود: بازی‌سازان ایرانی می‌توانند تا هشتم مهرماه ١٣٩٨ آثار خود را از طریق آدرس mena.imgawards.com برای این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: شرکت در این رقابت‌ها بدون هزینه است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با چندین بازی مختلف در این جشنواره حضور یابند.

مصفا یادآورشد: تنها بازی‌هایی قادر به شرکت در این جشنواره هستند که نسخه قابل بازی از آن‌ها موجود باشد؛ همچنین بازی‌هایی که منتشر نشده‌اند و صرفاً نسخه اولیه‌ای از آن‌ها موجود است می‌توانند در بخش بهترین بازی‌های مورد انتظار به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: تیم برگزاری جشنواره با اشاره به دوره گذشته و حضور بازی ایرانی فیلیپینگ فلیپ که موفق شد جایزه بزرگ سومین دوره IMGA MENA را به دست آورد به این نکته اشاره کرده که این عنوان در رقابت‌های جهانی IMGA نیز موفق شد جایزه ویژه هیئت داوران را کسب کند؛ موضوعی که حاکی از کیفیت بسیار بالای بازی‌های منطقه است.

سال گذشته منتخبان سومین دوره از جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در حالی مشخص شدند که از ١٢ عنوان جایزه جشنواره، هشت جایزه به بازی‌های ایرانی تعلق گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.