جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق در شفت
    31 تیر 1398 - 18:29
    شناسه : 156200
    0

     فرمانده انتظامی شفت از کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    10 تن چوب جنگلی قاچاق در شفت - کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق در شفت - چوب جنگلی قاچاق

    سرهنگ ” عبدالعلی شعبانی ” با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه ” ملاسرا ” در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب جنگلی که در داخل زمین بایر جمع‌آوری‌شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: مأموران با بررسی صحت موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی و به همراه مأموران منابع طبیعی به مکان موردنظر اعزام و در بازرسی از آن محل مقدار 10 تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا، افرا، اوجا، کاتن و انجیر که به‌صورت مشکوکی جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

    وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف‌شده را 200 میلیون ریال اعلام کردند و در این راستا 2 نفر متهم 40 و 42 ساله دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با اشاره به اینکه قطع بی‌رویه درختان جنگلی فرسایش خاک و درنتیجه سرازیر شدن سیل را به دنبال خواهد داشت خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس است و با هرگونه قاچاق، بدون اغماض و برابر قانون برخورد خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.