×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: این جشنواره روز جمعه چهارم مرداد ۹۸ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب با مشارکت شورای اسلامی شهر، شهرداری لاهیجان و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان گیلان در پارک جنگلی میرصفا در خیابان شقایق لاهیجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره شامل بازی های بومی محلی، غذا و نان محلی، صنایع دستی، کشتی گیله مردی، نمایش های آیینی، موسیقی محلی و لافند بازی با حضور هیات های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان های استان گیلان در فضای زیبا و دلپذیر پارک جنگلی میرصفای لاهیجان برگزار خواهد شد.

کاظمی گفت: لاهیجان شهر نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران و شهر جشنواره ها می باشد و مدیریت شهری لاهیجان در کنار عمران و آبادانی و توسعه شهر به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: لاهیجان به عنوان شهر شب های روشن انتخاب شده و این شهر پتانسیل دارد که به عنوان یک شهر ۲۴ ساعته مورد بازدید گردشگران قرار گیرد.

شهردار لاهیجان در پایان از حمایت ها و پشتیبانی فرماندار و اعضای شورای تأمین و شورای اسلامی شهر و تلاش های کارکنان شهرداری قدردانی کرد.

برگزاری نخستین جشنواره اقوام گیلان در لاهیجان - برگزاری نخستین جشنواره اقوام گیلان در لاهیجان - اقوام گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.