شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری اراذل‌واوباش لوشان در طرح ضربتی پلیس رودبار
    01 مرداد 1398 - 21:36
    شناسه : 156279
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری اراذل‌واوباش شهر ” لوشان ” که با ایجاد مزاحمت و درگیری باعث رعب و وحشت عمومی در بین شهروندان شده بودند خبر داد.

    پ
    پ

    اراذل‌واوباش لوشان در طرح ضربتی پلیس رودبار - دستگیری اراذل‌واوباش لوشان در طرح ضربتی پلیس رودبار - اراذل

    سرهنگ ” حمیدرضا فیضی ” با اعلام این خبر گفت: برابر گزارش دریافتی مبنی بر اینکه شخصی با اقدامات هنجارشکنانه از قبیل ایراد ضرب‌وجرح عمدی با چاقو، راه‌بندان، نزاع دسته جمعی، تخریب اموال دولتی و اخلال در نظم عمومی اقدام به ایجاد رعب و وحشت در شهر منجیل و لوشان می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی با اعزام به محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم وارد شدند.

    وی ادامه داد: ماموران متهم 23 ساله را به همراه 2 همدست 20 و 23 ساله که جزء افراد اراذل و اوباش شهرهای منجیل و لوشان بودند را دستگیر کردند.

    سرهنگ فیضی اظهار داشت: متهم اصلی که از اراذل‌واوباش سابقه‌دار شهرستان و دارای پرونده قضائی است با صدور قرار مناسب از سوی مراجع قضائی به همراه همدستانش روانه زندان شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه متهمان ضمن ارتکاب به اعمال مجرمانه، با انتشار تصاویرشان با سلاح گرم در فضای مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌شدند که این اقدام پلیس رضایت‌مندی و قدردانی مردم ولایتمدار رودبار را به دنبال داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.