×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کمیل لاهوتی 1 - ورود ۵۰۰ هزار گردشگر به منطقه توریستی چاف و چمخاله لنگرود - چاف و چمخاله

کمیل لاهوتی در گفتگوی عصر جمعه با خبرنگار رانکوه نیوز اظهار داشت: در طول چهار روز تعطیلات حدود ۵۰۰ هزار گردشگر از سواحل طرحهای سالمسازی چاف وچمخاله بازدید کردند

وی افزود: ۱۸ کیلومت ساحل در چاف وچمخاله وجود دارد ودو طرح سالمسازی که در چاف که در استانه اماده وبهره برداری می باشد وساحال چمخاله هم برای گردشگران مهیا می باشد ناجیان عریق همیار پلیس و هلال احمر حضور چشمگیر در این چهار روز داشته اند.

بگفته لاهوتی مجتمع توسکاه چاف از جازبه های گردشگری ومنحصر بفرد در گردشگری میباشد ودر طول چهارروز گردشگران زیادی بازدید کننده داشته است .

شهردار چاف وچمخاله در این گفتگو سرمایه گزاران رادعوت به سرمایگزاری در چاف وچمخاله نمود واین رافرصت مناسبی برای سرمایگزاری دانست.

وی خاطرنشان کرد: طرح جدید سالمسازی تازه آباد چاف با استقبال بی نظیر گردشگران قرار گرفت و جا دارد از تلاش ماندگار وسازنده شهرداری چاف و چمخاله در اجرای پروزهای گردشگری ازجمله مجتمع توسکا وطرح سالمسازی در این منطقه تقدیر نمایم.

شهردار چاف وچمخاله در پایان از حمایت های نماینده مجلس شورای اسلامی؛ سرپرست فرمانداری و اعضای شورای اسلامی لنگرود در راستای کمکهای همه جنبه به شهرداری چاف و چمخاله قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.