پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمت رسانی به شهروندان از طریق میز خدمت همزمان با برگزاری فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه
    02 مرداد 1398 - 21:14
    شناسه : 156383
    0

    سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با بیان اینکه دکتر حاج محمدی دستور دادند در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان میز خدمت جمعه هر هفته همزمان با برگزاری نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شود.

    پ
    پ

    2 - خدمت رسانی به شهروندان از طریق میز خدمت همزمان با برگزاری فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه - رشت

    به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور ارتباطات بین الملل شهرداری رشت، سرپرست جدید این حوزه در جلسه هم اندیشی با مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمان تابعه شهرداری با اشاره به اهمیت سرعت انتقال خبر اظهار کرد: یکی از اصولی که روابط عمومی ها باید همواره رعایت کنند حضور به موقع و نظم در امور است.

    وی پیرامون اهمیت نقش روابط عمومی ها در سازمان گفت، روابط عمومی ها باید در افزایش اعتماد عمومی برنامه ریزی داشته باشند در مقطعی اعتماد به مجموعه مدیریت شهری کاهش یافته بود که باید با برنامه ریزی اصولی و اطلاع رسانی به موقع زمینه های افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم آوریم.

    وی حوزه رسانه را از مهمترین بخش های حوزه ارتباطات برشمرد و ادامه داد: هدف از چنین نشستی، ایجاد پرتالی پویا برابر با خبرگزاری قدرتمند است و روابط عمومی مناطق و سازمانها باید تولیدات چنین پرتالی را برعهده بگیرند.

    قانع، روابط عمومی ها را به مثابه خانواده ای بزرگ دانست و خاطر نشان‌ کرد: اگر خارج از این چهارچوب عمل شود هیچ کاری در این حوزه به درستی صورت نمی گیرد از این رو همه سازمان ها و مناطق باید با پسوند شهرداری رشت فعالیت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.