شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توسعه روستاها با بوم‌گردی شتاب می‌گیرد / برای احداث اقامتگاه‌ها از هیچ‌گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنیم
    05 مرداد 1398 - 11:48
    شناسه : 156506
    0

    بخشدار خمام هدف از ایجاد این اقامتگاه‌ها را ساختار زندگی و به منصه ظهور گذاشتن فرهنگ و آداب‌ورسوم گیلانیان به دنیا عنوان کرد و افزود: توسعه روستاها با بوم گردی شتاب می‌گیرد.

    پ
    پ

    بخشدار خمام 2 - توسعه روستاها با بوم‌گردی شتاب می‌گیرد / برای احداث اقامتگاه‌ها از هیچ‌گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنیم - بخشدار خمام

    رضا مهدوی بخشدار خمام در گفت‌وگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: تالار خانه بوم گردی خانم بردبار از سال ۹۲ مجوزهای لازم را گرفت و به عنوان اولین اقامتگاه بوم گردی در استان گیلان شناخته شده است.

    وی اعتبار هزینه شده این اقامتگاه بوم گردی را ۲۵۰ میلیون تومان برشمرد و افزود: درکنار این اقامتگاه مجوز برای ایجاد دو اقامتگاه نیز اخذ و با تسهیلات طرح توسعه ۲۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

    وی هدف از ایجاد این اقامتگاه‌ها را ساختار زندگی و به منصه ظهور گذاشتن فرهنگ و آداب‌ورسوم گیلانیان به دنیا عنوان کرد و افزود: توسعه روستاها با بوم گردی شتاب می‌گیرد و در این اقامتگاه‌ها مردم روستا به فعالیت صنایع‌دستی، جاجیم بافی، گلیم بافی و پرورش دام و طیور و…مشغول ندو عرضه می‌کنند.

    وی با بیان اینکه مدیر آموزشگاه یکی از اولین بانوان فعال حوزه صنایع‌دستی و بوم گردی در گیلان و کشوری هستند،گفت: ایشان توانستند کارهای ارزشمندی را انجام دهند آموزش بوم گردی را به گروه‌های مختلف، Ngo ها انجام دهند.

    وی افزود: خانم بردبار یکی از زنان موفق و شیر زنان گیلان است.

    دکتر مهدوی در پایان و در راستای کمک و مساعدت این اقامتگاه گفت: توانستیم برای دریافت مجوز اقامتگاه را تسریع ببخشیم و کاربری را تغییر دهیم و در راستای اقامتگاه‌های دیگر نیز از هیچ‌گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنیم.

    خبرنگار: سحر مسافر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.