جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دفاتر خبرگزاری بسیج در ۷ نقطه از گیلان راه‌اندازی می‌شود
    05 مرداد 1398 - 22:44
    شناسه : 156540
    1

    معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت:

    پ
    پ

    پوراسماعیلی - دفاتر خبرگزاری بسیج در ۷ نقطه از گیلان راه‌اندازی می‌شود - بسیج گیلان

    روح‌الله پوراسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح دفاتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان خبر داد و در تشریح این موضوع اظهار داشت: ۷ دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج تا پایان شهریور در نقاط مختلف استان گیلان افتتاح و راه‌اندازی می‌شوند.

    معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان رویکردها و مهم‌ترین اهداف ایجاد دفاتر خبرگزاری بسیج را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: هدف خبرگزاری بسیج اطلاع‌رسانی دقیق و انتشار اخبار فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم است.

    پوراسماعیلی توسعه فعالیت‌های خبرگزاری بسیج و راه‌اندازی دفاتر شهرستانی آن در استان گیلان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر خبرگزاری بسیج در استان گیلان به‌عنوان یک خبرگزاری معتبر شناخته می‌شود و در کنار سایر خبرگزاری‌های رسمی مشغول فعالیت است.

    وی با بیان اینکه هم‌اینک دفاتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان در شهرستان‌های آستارا و بندرانزلی افتتاح شده است ابراز داشت: نخستین دفتر مستقل استانی خبرگزاری بسیج کشور در گیلان افتتاح و راه‌اندازی شد که این موضوع از ظرفیت‌های بسیار بالای این استان در حوزه خبررسانی حکایت دارد.

    معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان از افتتاح ۵ دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج در این استان خبر داد و بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دفاتر جدید قرار است در شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لنگرود، رودسر، فومن و رودبار به بهره‌برداری برسد.

    پوراسماعیلی با اشاره به اینکه در صورت تأمین امکانات سخت‌افزاری، امکان افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان‌های دیگر نیز وجود دارد افزود: اعتماد مردم به نظام بزرگترین قدرت بازدارنده کشور در مقابل دشمنان است و وظیفه خبرگزاری بسیج در این حوزه امیدآفرینی و ارائه تحلیل‌های صحیح است.

    وی از اجرای طرح “هر حوزه بسیج، یک خبرنگار” در گیلان نیز خبر داد و در تشریح این موضوع اظهار داشت: این طرح با هدف تقویت فعالیت‌های خبرگزاری بسیج اجرا می‌شود و برگزاری دوره‌هایی نظیر آموزش مقدماتی و حرفه‌ای خبرنویسی بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده در این طرح است.

    معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن انسجام داخلی کشور از طریق رسانه‌های وابسته به خود در حال تلاش هستند گفت: دشمن به دلیل شکست سختش از سپاه، بسیج و نیروهای نظامی ایران به تغییر اذهان ملت ایران و همچنین جنگ نرم روی آورده است.

    پوراسماعیلی سرمایه‌گذاری آمریکا و هم‌پیمانانش در حوزه عملیات روانی و جنگ نرم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دشمن با بزرگ جلوه دادن مسائل حاشیه‌ای و کوچک کردن اقدامات انجام شده در کشور سعی دارد با استفاده از ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.