جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرپرست جدید بخشداری خمام معرفی شد
    04 دی 1397 - 18:21
    شناسه : 156577
    1

    دکتر میرشمس مومنی زاده ، فرماندار شهرستان رشت ، در مراسم معارفه ی رضا مهدوی بعنوان سرپرست جدید بخشدار ی بخش خمام ، اظهار داشت: این بخش با توجه به موقعیت، جمعیت و ظرفیت هایی که دارد، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

    پ
    پ

    IMG 0044 0 - سرپرست جدید بخشداری خمام معرفی شد - بخشداری خمام

    وی مسئولیت را چونان امانتی در دست مسئولین دانسته و تصریح نمود: شرط خدمت ، ادای امانت در جهت خدمت به مردم و نظام بوده و در شرایط کنونی کشور ، با توجه به فشارهای بین المللی ، باید به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه بیشترتوجه کنیم و از ظرفیت های موجود در جهت خدمت به مردم که بیشترین سرمایه گذاری را برای این انقلاب نموده اند استفاده نماییم.

    وی همچنین افزود: با توجه به موقعیت ترانزیتی این بخش و ظرفیت های گردشگری ، کشاورزی و اقتصادی که دارد، می توان از این ظرفیت ها، در جهت توسعه بخش بیشتر استفاد نمود.

    فرماندار شهرستان رشت ، لزوم تعامل و همکاری همه ی مسئولین را در شرایط کنونی کشور بسیار ضروری دانسته و بیان کرد: مسئولین اجرایی باید ضمن پرهیز از روزمرگی، با هدف مندی و برنامه محوری درپیشبردسیاست ها وبرنامه های دولت تدبیروامید اهتمام نماییم.

    وی با اشاره به لزوم تکریم مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و کشور ، اظهار داشت: پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم حق مسلم آنان است وهمه باید در جهت رفع مشکلات مردم بایکدیگرتعامل کنیم.

    دکتر مومنی زاده ، همچنین بر تکمیل چند پروژه اساسی در دست اقدام ، تکمیل کمربندی شهر خمام ، تامین منابع آب کشاورزی، برنامه ریزی درخصوص مدیریت بحران و تکمیل پروژه راه اصلی خواچکین به خمام وخشکبیجار تاکید نمود.

    در پایان برنامه فرماندار شهرستان رشت از زحمات سرکار خانم نیکان که در این مدت مدیریت اداره امور بخشداری خمام را بر عهده داشتند تشکر نمود و آقای رضا مهدوی را بعنوان سرپرست جدید بخشداری خمام معرفی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.