شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

شعار سال 1403

• صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران
    08 مرداد 1398 - 18:09
    شناسه : 156675

گزارش این صعود از سوی سرپرست باشگاه باران لاهیجان: 4:30 صبح روز چهارشنبه ۳ مرداد ۹۸ به همراه ۹ نفر از اعضا باشگاه به سمت اردییل راه افتادیم و‌ در ساعت ۱۴ به منطقه شابیل و بعد از تقسیم بندی وظایف مقرر شد یک تیم از پای پارکینک تا پناهگاه صعود کرده و یک تیم […]

پ
    پ

2 1 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

گزارش این صعود از سوی سرپرست باشگاه باران لاهیجان:

4:30 صبح روز چهارشنبه ۳ مرداد ۹۸ به همراه ۹ نفر از اعضا باشگاه به سمت اردییل راه افتادیم و‌ در ساعت ۱۴ به منطقه شابیل و بعد از تقسیم بندی وظایف مقرر شد یک تیم از پای پارکینک تا پناهگاه صعود کرده و یک تیم برای برپایی کمپ یا اجاره اتاق جهت اسکان اعضا انجام گیرد؛ سرپرستی تیم اول رو اقای حیدری قبول و تیم دوم را بنده با جیپ به پناهگاه بردم.

بعد از رسیدن به پناهگاه و هماهنگی‌های لازم منتظر تیم دوم ماندیم که حدود ساعت ۱۹ تیم دوم به ما ملحق شدند.

بعد از کمی استراحت و‌ ارایه توضیحات در خصوص اجرا برنامه ساعت ۲۰.۳۰ حدود دویست از پناهکاه بالا رفته و ساعت ۲۱.۳۰ به محل اسکان برگشتیم.
    ۵.۳۰ صبح بیدارباش رو اعلام نموده و بعد از صرف صبحانه و بستن کوله ها و تحویل ان به انبار ساعت ۷ صبح به سمت قله حرکت وساعت ۱۳.۴۵ به قله ۴۸۱۱متری قله سبلان صعود کردیم.

و بعد برگشت به اردبیل و‌کمی استراحت روز سوم بازدید از پل معلق پیر تقی اردبیل به میانه از مسیر خلخال به رشت به لاهیجان ساعت ۱۱ شب رسیده واین صعود با موفقیت به اتمام رسید.
    سرپرست برنامه :کمیل کیانی
    سحر فاضلی
    مریم صادق نیا
    مایده مرادمند

موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران 1 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران 2 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران 3 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران 4 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران 5 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران 6 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران 7 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران 8 - صعود موفق کوهنوردان باشگاه باران لاهیجان به سومین قله مرتفع ایران - باران لاهیجان

ثبت دیدگاه

• دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.