شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شورای شهر سنتی آستانه اشرفیه بی اعتماد به جوانترین و تحصیل کرده ترین عضو شورا
    10 مرداد 1398 - 23:18
    شناسه : 156816
    0

    شورای شهر آستانه اشرفیه امروز در حالی هیات رییسه خود را انتخاب نمود که شاهد عدم اعتماد به بانویی بودیم که جوانترین عضو شورا با بالاترین میزان تحصیلات است.

    پ
    پ

    شهر آستانه اشرفیه - شورای شهر سنتی آستانه اشرفیه بی اعتماد به جوانترین و تحصیل کرده ترین عضو شورا - آستانه اشرفیه

    جلسه شورای شهر آستانه اشرفیه با محوریت انتخاب ریاست با حضور اعضای شورای شهر تشکیل شد.

    گفتنیست، نرجس محمد دوست با اعلام داوطلبی خود برای ریاست شورا بیان کرد: با توجه به سومین سال تشکیل جلسات در حال حاضر خواستار اعتماد تمامی همکاران علل الخصوص همکاران آقا مى باشم. وی همچنین افزود با توجه به اینکه در سال اول بنده به اقای تیغ نورد و در سال دوم نیز به جناب اقای نجفی رای مثبت داده ام امیدوارم همکاران امسال به بنده اعتماد نمایند.

    تربیعی نیز در ادامه گفت: با توجه به اعلام آمادگی سرکار خانم محمد دوست و همچنین جوان بودن محدوده سنی ایشان و سطح بالای تحصیلات؛ لذا از دوستان خواهشمند اعتماد به ایشان هستیم.

    وی گفت: بنده حاضرم در حال حاضر رای مثبت خود را به ایشان ابلاغ نمایم تا بتواند به نحو احسن فعالیت کند.

    حسین دوست جلالی در این جلسه اعلام کرد: با هرگونه نگاه جنسیتی مخالفم و باید شایسته سالاری شود و به طوری کلی بر اساس میزان تجربه ی هر شخص انتخاب گردد. وی افزود: بر این اساس جناب اقای تیغ نورد را بر اساس تجارب و عملکرد بالا پیشنهاد مى کنم.

    نرجس محمد دوست در پایان اعلام کرد: در روابط دوست و دشمن دائمی نداشته بلکه دارای منافع دائمی می باشیم وی گفت منافع دائمی همان منافع مردم است ولیکن در حال حاضر منافع شخصی دائمی تر است!

    وی همچنین آرزوی موفقیت خود را برای تمامی اعضا اعلام کرد.

    در آخر اسماعیل تیغ نورد باکسب ۳ رای رئیس شورای شهر آستانه و ابراهیم نجفی با ۵ رای به عنوان نایب رئیس شورا و حسین دوست جلالی با ٣ رای بعنوان خزانه دار شورا و علیرضا تربیعی با ۵ رای بعنوان منشی شورا منسوب شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.