×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۹ ۰۸ ۰۳ ۱۴ ۰۸ ۵۰ - نیازمند بهره مندی از خرد جمعی در اجرایی شدن فرصت های سرمایه گذاری در گیلان هستیم - سرمایه گذاری
یونس رنجکش در اولین جلسه شورای مشورتی سرمایه گذاری در گیلان که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، کارآفرینان و فعالان حوزه تجارت و آموزش برگزار شد افزود: مهمترین عامل توسعه شناخت از ظرفیت ها و برنامه ریزی بر مبنای استفاده از تجربه و دانش است که می تواند از هزینه های سرمایه گذاری بکاهد.

وی هدف از تشکیل شورای مشورتی سرمایه گذاری در این اداره کل را بهره مندی از ظرفیت های موجود در بدنه جامعه دانشگاهی و عوامل و عناصر اجرایی در عرصه کار آفرینی و سرمایه گذاری است تا بتوانیم از هدر رفتن فرصت ها جلوگیری و ارزیابی های بهتری از وضعیت و راهکارهای موجود داشته باشیم.

به گفته وی، آمیختگی تجربه در کنار دانش و استفاده از سرمایه منابع انسانی در توسعه اقتصادی از عوامل موثر در رشد است که متاسفانه در بسیاری از موارد از این سرمایه غفلت می شود.

photo ۲۰۱۹ ۰۸ ۰۳ ۱۴ ۰۸ ۵۱ - نیازمند بهره مندی از خرد جمعی در اجرایی شدن فرصت های سرمایه گذاری در گیلان هستیم - سرمایه گذاری

این مسوول یاد آورشد : برای استان گیلان با توجه به شرایط موجود و وضعیت اقتصادی کشور و همچنین ظرفیت های بالقوه ای که در استان وجود دارد باید بتوانیم راهکارهای عملی در کوتاه و بلندت مدت تدوین و فرصت های شناسایی شده با توجه به شرایط و قوانین حمایتی به مردم به صورت شفاف معرفی شوند.

رنجکش ادامه داد: گیلان از ظرفیت های بالایی در همه حوزه ها برخوردار است که متاسفانه گاهی به دلیل مداخلات مختلف و عدم اشنایی با برخی ضوابط و راهکارها گره هایی در کارها ایجاد می شود که برآیندها را در توسعه و تولید فضاهای کسب و کار خنثی می کند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا از نظرات صاحبان دانش و تجربه و کارآفرینان بهره مند شویم .

در این جلسه هر یک از افراد شرکت کننده با بیان دیدگاههای خود ضمن تاکید بر وجود چنین جلسات مشورتی خواستارتداوم ان و استفاده از نظرات جمعی در پیشبرد اهداف توسعه استان گیلان شدند.

توجه به علت شکست سرمایه گذاری ها، اجرای برنامه های اموزشی، شناسایی و معرفی فرصت های جدید بازار کار و سرمایه گذاری ، اصلاح ساختار و نگاههای سازمانی و شفافیت سازی فعالیت ها و حمایت ها و تدوین بسته های سرمایه گذاری در استان گیلان از مهمترین پیشنهادات در نخستین جلسه شورای مشورتی سرمایه گذاری در اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.