پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دعوت از مردم املش برای مشارکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن 95
    05 مهر 1395 - 13:37
    شناسه : 15711
    0

    مسول تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان املش از مردم خواست در سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان املش شرکت کنند. به گزارش «بامردم»، شیث رحیمی در گفتگو با بامردم اظهار داشت: به‌منظورکاهش هزینه اجرای سرشماری، برای نخستین بار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشورمان به دو شیوه‌ی مدرن […]

    پ
    پ

    %d8%b4%db%8c%d8%ab-%d8%b1%d8%ad%db%8c%d9%85%db%8c

    مسول تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان املش از مردم خواست در سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان املش شرکت کنند.

    به گزارش «بامردم»، شیث رحیمی در گفتگو با بامردم اظهار داشت: به‌منظورکاهش هزینه اجرای سرشماری، برای نخستین بار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشورمان به دو شیوه‌ی مدرن و الکترونیکی زیر ( بدون استفاده از کاغذ) اجرا می‌شود.

    وی افزود: روش خودتکمیلی و ثبت اطلاعات توسط خانوار با استفاده از اینترنت در سامانه‌ی سرشماری اینترنتی از ۳ لغایت ۲۴ مهرماه سال جاری با مراجعه‌ سرپرست یا یکی از اعضای مطلع خانوار به سامانه‌ی اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن۱۳۹۵ به آدرس www.sarshomari95.ir و تکمیل فرم خانوار اجرا می‌شود.

    رحیمی یادآور شد: خانوارها برای ویرایش اطلاعات خود می‌توانند از ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه به سامانه‌ی سرشماری اینترنتی مراجعه و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

    مسول تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان املش تاکید کرد: برای انجام مراحل سرشماری، شماره ملی و کد پستی محل زندگی بسیار مهم است و از سوی دیگر لازم است در زمان مراجعه مامور سرشماری کد رهگیری ثبت نام اینترنتی به وی ارائه شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.