جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خودداری از نصب هرگونه بنر تبریک انتصاب/ در شرایط کنونی باید از تشریفات اضافی بکاهیم
    17 مرداد 1398 - 9:14
    شناسه : 157128
    0

    فرماندار لنگرود گفت: از همه عزیزان می‌خواهم از نصب هرگونه پرده و بنر در سطح شهر برای تبریک انتصاب بنده خودداری کرده و هزینه این کار را صرف امور خیریه کنند.

    پ
    پ

    شفقی 1 - خودداری از نصب هرگونه بنر تبریک انتصاب/ در شرایط کنونی باید از تشریفات اضافی بکاهیم - سیروس شفقی

    سیروس شفقی فرماندار لنگرود ظهر امروز در اولین روز کاری خود در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در لنگرود، با تسلیت سالروز فاجعه منا اظهار داشت: مسئولیت اجرایی فرصت مناسبی برای خدمت به مردم است که خداوند نصیب ما کرده و باید به صورت شبانه روزی در جهت خدمت به مردم و برای رضای خداوند تلاش کنیم.

    وی شهرستان لنگرود را سرشار از پتانسیل های طبیعی و اجتماعی و با مردمانی متدین و سختکوش دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت های نهفته شهرستان و همراهی همه مردم و مسئولان در جهت پیشرفت این شهرستان گام برداریم.

    فرماندار لنگرود با بیان اینکه به همکاری و همیاری همه مردم و مسئولان برای پیشبرد برنامه‌ها در شهرستان نیازمندیم، خاطرنشان کرد: با همکاری و همیاری باید خدماتی در خور شأن مردم خوب لنگرود را ارائه کنیم.

    شفقی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی و تاکید بر لزوم کاهش هزینه ها و حذف تشریفات اضافی گفت: از همه عزیزان می‌خواهم از نصب هرگونه پرده و بنر در سطح شهر برای تبریک انتصاب بنده خود داری کرده و هزینه این کار را صرف امور خیریه کنند.

    وی با اشاره به توصیه های حضرت علی (ع)به مالک اشتر و لزوم مطالعه نهج البلاغه توسط مدیران گفت: باید در شرایط کنونی تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا از دغدغه های مردم کاسته و با حذف تشریفات اضافی در بین اقشار مردم حاضر باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.