×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

وقت نداریم برای استاندار کلاس گیلان‌شناسی بگذاریم - وقت نداریم برای استاندار کلاس گیلان‌شناسی بگذاریم / واردات برنج کشاورزان را نگران کرده است - آستانه‌اشرفیه

به گزارش «بامردم» به نقل از فارس، محمدحسین قربانی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در سالن غدیر استانداری با انتقاد از لغو ممنوعیت واردات برنج اظهار کرد: محوریت اقتصاد گیلان کشاورزی است اما نمی‌دانیم چه دستی پشت پرده است که واردات برنج را در کشور دامن می‌زند.

وی با تأکید بر نظارت و توجه بیشتر دولت به واردات افزود: واردات برنج نگرانی بسیار زیادی در بین کشاورزان به وجود آورده است و به‌هیچ‌وجه قابل جبران نیست.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت محسوس برنج و ضربه مهلک به کشاورزان گفت: قیمت برنج از دیروز تا امروز به‌صورت قابل‌توجه کاهش پیدا کرده است و هنوز کشف نشده که چه دستی پشت‌صحنه است و تلاش می‌کند کشاورزان را فلج کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پسماند و فاضلاب را ابر فاجعه زیست‌محیطی گیلان دانست و تصریح کرد: یک هزار میلیارد تومان برای پسماند تخصیص پیدا کرده و لازم است دولت در تخصیص این منابع به گیلان بیشتر توجه کند اما همان‌گونه که دولت به سراوان توجه می‌کند باید به شهرستان‌ها نیز توجه کند.

وی با انتقاد از اداره استان به‌صورت سرپرستی بیان کرد: استان گیلان ۴۰ روز فاقد استاندار است و ما نمی‌گوییم چه کسی را استاندار کنید اما عرض می‌کنیم ما وقتی نداریم تا فردی استاندار شود تا کلاس گیلان شناسی برای آن بگذاریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.