×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پرسپولیس - بمب اتمی پرسپولیس در راه ؟! گزینه کالدرون در تعقیب ستاره سابق بارسلونا - پرسپولیس

کالدرون آرژانتینی از زمان حضورش در جمع قرمزهای پرسپولیس چندین بار خواستار خرید یک مهاجم خارجی شده بود و در تازه‌ترین اظهارنظرش در این باره نیز دوباره روی این موضوع تاکید کرد و با توجه به کدهایی که در مصاحبه‌اش وجود داشت به نظر می‌رسد تمایل زیادی برای به خدمت گرفتن اندرسون لوپز برزیلی دارد.

شروع پر فرازونشیب در برزیل
اندرسون خوزه لوپز‌دسوزا، مهاجم ۲۵ ساله برزیلی نخستین قرارداد حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۱۳ و پس از دو سال حضور در تیم جوانان آوال برزیل با این باشگاه منعقد کرد و نخستین بازی رسمی‌اش را در ۲۹ نوامبر همان سال به‌عنوان بازیکن تعویضی برابر بوا اسپورته انجام داد. حضور در ترکیب اصلی این تیم برای یک بازیکن ۲۰ ساله کمی دشوار بود و پس از حضور تنها در دو بازی، سال بعدش را به‌عنوان بازیکن قرضی در مارسیلیو دیاس گذراند.

پرسپولیس برای خرید لوپز چقدر شانس دارد؟
به ثمر رساندن ۶ گل در ۱۶ مسابقه باعث شد خیلی زود به حضور قرضی‌اش در این تیم خاتمه داده و به آوال برگردد. در ۱۴ می‌۲۰۱۴ او در جریان پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر «آسا» در جام حذفی نخستین گل‌هایش برای این تیم را به ثمر رساند. در پایان همان فصل که با حضور اندرسون در ۳۳ بازی و چهار بار گلزنی او همراه بود، آوال به سری A برزیل صعود کرد.

این مهاجم جوان که توانایی بازی به‌عنوان وینگر را نیز دارد در سال ۲۰۱۶ به صورت قرضی راهی اتلتیکو پارانائنزه شد اما در ۱۷ بازی برای این تیم تنها یک گل به ثمر رساند. سانفریس هیروشیمای ژاپن تیم بعدی او بود که به صورت قرضی در آن بازی کرد. حضور در جی‌لیگ چالش جدیدی برای این مهاجم برزیلی بود و او در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ برای این تیم ۱۲ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن تیمش در لیگ با ۱۰ گل زده بود.

در تعقیب ستاره سابق بارسا
اندرسون با درخشش در این تیم میانه جدولی ژاپنی توجه یکی از تیم‌های مطرح شرق آسیا را به جود جلب کرد و این بار راهی کی‌لیگ کره‌جنوبی شد تا در اف‌سی سئول بازی کند. او که بار دیگر با انتقالی قرضی به تیم جدیدش رفته بود در ۳۰ مسابقه‌ای که در ترکیب این تیم به میدان رفت تنها ۶ بار گلزنی کرد و درنهایت در پایان فصل از این تیم هم جدا شد تا به لیگ ژاپن برگردد.
این مهاجم جوان این فصل یکی از بهترین سال‌های فوتبالی خود را سپری می‌کند. حضور در تیم «هوکایدو کونسادول ساپورو» برای او انتخاب خوبی بود چراکه در ۱۵ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته، موفق به زدن ۹ گل شده و در جدول گلزنان در رتبه چهارم قرار دارد، پشت سر نفراتی چون داوید ویا، ستاره سابق بارسا ۱۰ گله و اولیویرا و جونیو ۱۱ گل زده‌اند. او با پای چپ تا به اینجای فصل پنج گل به ثمر رسانده که بهترین آمار در فصل جاری جی‌لیگ به حساب می‌آید.

این مهاجم ۱۸۵ سانتی‌متری در جام حذفی نیز در دو دیدار رفت و برگشت برابر جوبیلو ایواتا سه گل زد و یک پاس‌گل داد تا تیمش راهی مرحله بعد شود. با توجه به توانایی او برای بازی در پست وینگر می‌تواند گزینه خوبی برای سیستم ۳-۳-۴ کالدرون در پرسپولیس باشد که می‌تواند خط حمله‌ای رویایی را در کنار علیپور و ترابی تشکیل دهد.

تنها مشکل در این میان قرارداد او با تیم ژاپنی است که تا پایان ژانویه ۲۰۲۰ اعتبار دارد و ارزش او نیز در سایت ترانسفر مارکت ۹۰۰ هزار یورو برآورد شده است. در حالی که لیگ این کشور به میانه راه رسیده و احتمال اینکه ساپورو راضی شود بهترین مهاجمش را در کوران مسابقات بفروشد کمی بعید به نظر می‌رسد.

پارس فوتبال

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.