×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

داماش 1 - داماش، روشنای لیگ یک - داماش

مرتضی آذری

در روزهایی که سایه نگرانی بر تمام رشت گسترانده شده بود سرانجام با توافق مسئولان دو تیم داماش و کارون اروند سهمیه این تیم لیگ یکی به داماش گیلان منتقل شد.

حدود دو ماه قبل بود که در روزِ تاریک فوتبال ایران و در دیدار پلی آف لیگ دسته دوم اتفاقات خارج از مستطیل سبز و سوت های متعدد نابجا که در آن بویی از سهو و خطا به مشام نمی رسید مانع از صعود داماش به لیگ یک شد و پانزده هزار عاشق در سردار جنگل مات و متحیر از اتفاقاتِ آن بازی عجیب رویای خود را بر باد رفته دیدند.

پس از این دیدار جنجالی و اجحاف آشکاری که بر داماش تحمیل شد کادر مدیریتی باشگاه با پیگیری های مکرر در صدد احقاق این حق از دست رفته برآمدند و علیرغم حضور تیم داماش در بازی فینال جام حذفی کشور اولویت خود را قرار گرفتن در لیگ یکی قرار دادند که شاید کمترین جایگاه برای عاشقانِ داماش باشد.

نکته مثبتی که در جریان این انتقال پر کش و قوس به چشم میخورد عملکرد کادر مدیریتی باشگاه بود که از فردای دیدار پلی آف، چراغ خاموش و پیوسته همواره پیگیر حق پایمال شده داماش و حضور در لیگ یک بودند و بدون قرار گرفتن در جو رسانه ایه موجود و انجام مصاحبه هایی که معمولا منشاء احساسی دارند بصورت توامان در صدد خرید امتیاز و بستن تیمی در قواره لیگ یک بودند و در انجام این مهم با توجه به ظرفیت های باشگاه و مشکلات مالی ای که همواره گریبان گیر تیم های خصوصی است تا حدودی موفق بودند.

به هر حال با توجه به چالش هایی که بر سر راه این انتقال بود باید قطعی شدن حضور داماش در فصل آتی مسابقات لیگ یک را همزمان با نوروز باستانی گیلانیان به فال نیک گرفت و شاید در آغاز سال نوی دیلمی این انتقال عیدی ای کوچک به هوادارانی بود که سه سال در باتلاق لیگ دو عاشقانه به پای ابرهای طوفانی گیلان ماندند.

حال لیگ یک جولانگاهی ست برای پرواز دوباره و ادامه این ماجراجویی عاشقانه…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.