×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

IMG 0111 768x511 - امیدواریم دولت جوان حزب الهی به ارکان دولت مسلط شوند/ نباید معشیت استان گیلان این باشد - استان گیلان

در این نشست سردار عبدالله پور در رابطه با شرایط حاکم گفت: چهل سال دوم انقلاب که در آغاز راه آن هستیم. همه نهادها نیاز به بازنگری در مفهوم انقلاب اسلامی دارند. انقلاب ما حرکت بزرگ و تمدن سازی است که توسط رهبر معظم انقلاب پیش برده می‌شود. رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند:«از همه افراد اهل رسالت در باب بیانیه وهله دوم روشنگری کنند» اگر ما این بیانیه «گام دوم انقلاب» را تحلیل کنیم، می‌توانیم به جنگ ظلم برویم‌.

وی ادامه داد: مردم ما می‌بایست پیرامون هفت مورد مد نظر حضرت آقا در این بیانیه بیشتر تعمق کنند. اول از همه «تولید علم» که به دلیل شرایط دوران طاغوت عقب افتادگی‌هایی دارد اما باید تلاش شود تا فضاهای خالی در شود. «معنویت و اخلاق» موردی دوم مد نظر است .اگر ما تمام علوم جهانی را بدست بیاوریم اما اخلاق را در نظر نگیریم شرایط بی‌بند و باری امروز جهان پیش می‌آید. پیشرفت یک جانبه علم تاثیر چندانی ندارد.در باب «پیشرفت اقتصادی» عقب افتادگی داریم که مسئولین امر کم کاری می‌کنند. رهبر معظم ما صراحتا خواستند که در راه توسعه عدالت و مبارزه با ظلم تلاش‌های بیشتری شود. درست است که کارهای بسیاری انجام شده اما کافی نیستند.

سردار عبدالله پور 1 - امیدواریم دولت جوان حزب الهی به ارکان دولت مسلط شوند/ نباید معشیت استان گیلان این باشد - استان گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: «استقلال و آزادی» دیگر موضوع مد نظر حضرت آقا در بیانیه چله دوم انقلاب بوده‌است. ما همیشه روی پای خودمان بودیم و به کشور دیگری متکی نبوده‌ایم. وقتی پهباد زده شد رفقای قدیم در خفا اعتراف کردند که ما نمی‌دانستیم تا این حد ایران استقلال دارد. ملت ایران نشان داد هیچ ترسی از قدرت پوشالی آمریکا ندارد. آمریکا از یکی از نقشه‌های ما با خبر شد و به همین علت تمام ناوهای هواپیمابر خود را خارج کرده است. وی در تحلیل خود درباره بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: «غیرت ملی» و «سبک زندگی» آخرین موارد طرح شده توسط رهبر معظم ما بود که مقدمه ساز تمدن انقلابی هستند، اگر به سبک زندگی پرداخته نشود و شیوه زندگی اقشار جامعه ایرانی-اسلامی نشود، سقوط پنهانی خواهیم داشت.

سردار عبدالله پور در رابطه عملکرد سپاه قدس گیلان گفت: سپاه قدس گیلان آموزش‌های مختلفی برای رشد معنویت کارکنان خود در نظر گرفته است. در برخی فضاها نیروها ممکن است تا تحت شرایط ناخوشایندی قرار بگیرند، این آموزش‌ها باعث نتایج مطلوب تری در شرایط مذکور می‌شود. در حوزه فضای مجازی به دستور حضرت آقا فضای مجازی که در اشغال دشمن است، باید اشغال شود. دشمن امروز نمی‌تواند هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. این حاصل نبرد سایبری نیروهای انفلابی سپاه و بسیج است. در این حوزه با تأسیس گردان‌های سایبری در هر شهر یکی ازتمهیدات بوده است. در زمینه مبارزه با مفاسد، پروژه اشراف اطلاعاتی در همه نهادها و حتی بدنه دولت مطرح است که با همکاری دیگر نهادهای مربوط در حال پیگیری است. سپاه در مواجهه با مسئله محرومیت زدایی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است. واقع امر این است که نباید معشیت استان گیلان این باشد، شرایطی که ماحصل سو مدیریتی‌هاست. به نظر می‌رسد سپاه باید این فضای خالی را نیز پر کند.

IMG 0099 - امیدواریم دولت جوان حزب الهی به ارکان دولت مسلط شوند/ نباید معشیت استان گیلان این باشد - استان گیلان

وی در پابان گفت: ما به مردم قول می‌دهیم در حوزه اقتصادی امکانات لازم را با وجود تحریم توسط تمام دنیا، تامین می‌کنیم. امیدواریم دولت جوان حزب الهی به ارکان دولت مسلط شوند تا با تفکر انقلابی مشکلات موجود در کشور را رفع کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.