پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۱۵۰روزی ۶۰۰ میلیون تومان بابت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری پرداخت شود/ نیروی خارج از چارت و مشاور در شهرداری حذف شد
    23 مرداد 1398 - 20:17
    شناسه : 157635
    1

    شهردار رشت گفت: در حال حاضر شهرداری رشت بیش از چهار هزار نیرو را اداره می‌کند که این تعداد نیرو با تمام دستگاه‌های اجرایی شهر برابری می‌کند.

    پ
    پ

    محمدی شهردار رشت - ۱۵۰روزی ۶۰۰ میلیون تومان بابت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری پرداخت شود/ نیروی خارج از چارت و مشاور در شهرداری حذف شد - رشت

    ناصر حاج‌محمدی در دیدار با کارگران حجمی شهرداری پس از شنیدن مشکلات و مسائل کارگران، اظهار کرد: شهرداری موظف است حقوق کارگران و دیگر کارکنان خود را در موعد مقرر و به موقع پرداخت کند.

    وی افزود: در حال حاضر شهرداری رشت بیش از چهار هزار نیرو را اداره می‌کند که این تعداد نیرو با تمام دستگاه‌های اجرایی شهر برابری می‌کند.

    شهردار رشت اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ پست سازمانی در شهرداری رشت وجود دارد و بقیه هم جزء نیروهای حجمی هستند از این‌رو فشار فراوانی برای مدیریت و اداره این افراد به مجموعه شهری وارد می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه باید روزی ۶۰۰ میلیون تومان بابت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری پرداخت شود، گفت: معمولا این مبلغ در ماه محقق نمی‌شود.

    حاج محمدی با اشاره به بدهی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت، تاکید کرد: همه باید برای حل این مشکل همکاری و همفکری کنند.

    شهردار رشت با بیان اینکه به هیچ‌وجه اجازه پایمال کردن حق کارگران و کارکنان شهرداری رشت را به کسی نمی‌دهم، خاطرنشان کرد: به دنبال یافتن یک پیمانکار هستیم که دست‌کم قدرت پرداخت حقوق شش ماه کارکنان شهرداری رشت را داشته باشد.

    وی با اشاره به حذف پرداخت هزینه‌های اضافی نیز گفت: بیش از ۱۰۰ نیروی خارج از چارت سازمانی و ۵۰ مشاور سازمانی حذف شده‌اند تا در پرداخت حقوق و دستمزد نیروی انسانی شهرداری صرفه‌جویی شود.

    حاج محمدی ادامه داد: تاخیر در دریافتی‌ها نیز نباید دلیلی برای کم‌کاری افراد شود و پرسنل نیز در انجام کارها همواره باید خدا را در نظر بگیرند.

    شهردار رشت اظهار کرد: هیچ شرکت پیمانکاری حق صدور فیش حقوقی بدون مهر را ندارد و طبق قوانین کار، سختی کار کارگران باید همواره در نظر گرفته شود و هرگونه برخورد ناجوانمردانه و غیرقانونی پیمانکاران باید به اداره کار گزارش شود.

    وی با بیان اینکه پیمانکاران باید طبق قراردادها مکلف به انجام تعهدات شوند، افزود: پرداخت یک نسخه از قرارداد به کارگران حق آنان است و پیمانکاران موظف به رعایت این مهم هستند.

    حاج محمدی گفت: شهرداری با درآمدهای فعلی نمی‌تواند توسعه یابد و تنها راه برون‌رفت از این مشکلات، جذب سرمایه‌گذار است که تا کنون دو پروژه سرمایه‌گذاری بزرگ با آورده چشمگیر در شهرداری انجام شده و در آینده بسیار نزدیک در صورت تصویب شورای شهر، سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در رشت اجرایی می‌شود تا مشکلات اقتصادی شهر برطرف شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.