×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

افشین ناظمی - هدف از انتصاب افشین ناظمی در سپیدرود چیست؟ - افشین ناظمی

روز گذشته کیومرث بیات که تنها روی کاغذ به عنوان مالک سپیدرود شناخته می شود و مدتهاست این تیم را رها کرده است در اینستاگرام خود از انتصاب افشین ناظمی به سمت مدیرعامل این باشگاه خبر داد. انتصاب افشین ناظمی به دنبال کناره گیری مسعود حیدری انجام گرفت که به دلیل آن چه عدم توجه مسئولان به سپیدرود خواند از این تیم کناره گیری کرد.

هرچند مسعود حیدری از نظر شخصی دارای تمکن مالی بود و بازهم به نتیجه نرسید اما افشین ناظمی یک دهم وی نیز دارای سرمایه شخصی برای حل مشکلات این تیم نیست. مشخصه دیگر مدیرعامل جدید سپیدرود اختلافات وی با سرمربی فعلی باشگاه سپیدرود است که در برهه های مختلف خودش را نشان داده است. ناظمی پیش از این بعد از برکناری نظرمحمدی به عنوان سرپرست باشگاه سپیدرود تعیین شده بود. از او همیشه به عنوان آلترناتیو نظرمحمدی نام برده می شد.

مشخص نیست هدف از انتخاب نظرمحمدی در این برهه چیست؟ آیا بیات قصد دارد دوباره برای ورود به سپیدرود اقدام کند یا قرار است با حضور ناظمی معجزه ای رخ دهد. جالب است که ناظمی به عنوان یکی از کاندیداهای هیات فوتبال گیلان هم شناخته می شود و شاید انتخاب او در این برهه رویکرد انتخاباتی نیز داشته باشد. هرچه است فعلا سپیدرود مثل بازی «دستش ده» به این و آن پاس داده می شود. بدون این که گره ای از مشکلات آن حل شود.

منبع: گیل خبر

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.