یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تسریع در پروژه احداث آرامستان عمومی شهر و مجموعه تفریحی حاجی آباد
    06 مهر 1395 - 23:07
    شناسه : 15787
    0

    سی ویکمین جلسه شورای شهر لاهیجان با حضورمهندس آگشته شهردار لاهیجان و مهندس گنجه خسروی قائم مقام شهرداری لاهیجان، سرهنگ قاسمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، سرگرد جوانمردی رئیس کلانتری 11 لاهیجان و سروان عباسی رئیس سابق پلیس راهور لاهیجان در محل شورای شهر برگزار شد. به گزارش «بامردم»، حسینعلی خدایگانی با اشاره به فرا رسیدن […]

    پ
    پ

    photo_2016-09-27_21-33-58

    سی ویکمین جلسه شورای شهر لاهیجان با حضورمهندس آگشته شهردار لاهیجان و مهندس گنجه خسروی قائم مقام شهرداری لاهیجان، سرهنگ قاسمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، سرگرد جوانمردی رئیس کلانتری 11 لاهیجان و سروان عباسی رئیس سابق پلیس راهور لاهیجان در محل شورای شهر برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، حسینعلی خدایگانی با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید ، ورود دانش آموزان و دانشجویان به محافل علمی و تحصیلی را تبریک گفت.
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان، همچنین هفته ی دفاع مقدس رایادآور رشادت ها وحماسه های هشت سال دفاع پیروزمندانه رزمندگان اسلام از دین و خاک ایران اسلامی دانست.
    وی تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید را اتفاق مبارک عرصه علم و عمل دانست و اضافه کرد: فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با حضور در سنگر جهاد و شهادت در مقابل توطئه‌های دشمنان مقاومت کردند و امروز با اتمام جنگ، علم و دانش سنگر نخست مجاهدت است که دانش‌آموزان باید در این مسیر علم در مقابل هجمه‌های فرهنگی و در راستای پیشرفت و توسعه کشور بکوشند.
    وی پیشاپیش فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و از همکاری و تعامل فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان و همکارانشان با شورا و شهرداری لاهیجان قدردانی نمود.

    سید رضی فلاح چای دیگر عضو شورای شهر با اشاره به مدت باقیمانده از دوره چهارم شورا ضمن قدردانی از شهردار لاهیجان به جهت انجام پروژه های عمرانی ، خواستار تسریع در پروژه احداث آرامستان عمومی شهر و مجموعه تفریحی حاجی آباد شدند .

    مهران آزادسرو با اشاره به بارندگی اخیر و حجم بالای آبهای سطحی در معابر سطح شهر ، از اقدام به موقع شهردار و تلاش و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری لاهیجان در رفع مشکل آبگرفتگی کوچه ها و معابر سطح شهر تشکر و قدردانی نمود .
    وی از شهردار لاهیجان خواست با عنایت به بازگشایی مدارس و در پیش بودن ایام محرم ، به مرسوم هر ساله ضمن مرمت مسیرهای دسته جات عزاداری و اطراف مدارس ، مکاتبات و هماهنگی لازم با ادارات آبفا و برق را بمنظور مرمت برخی دریچه های فاضلاب و درپوش منهول ها در اطراف مدارس و نیز تأمین روشنایی معابر در مسیر دسته جات عزاداری معمول نماید .
    وی با اشاره به موقعیت کوچه پشت پاساژ خیرخواه ، پیشنهاد نمود با توجه به اینکه این کوچه از معبرهای قدیمی شهر می باشد سنگفرش این کوچه نیز به مانند کوچه برق در دستور کار شهرداری قرارگیرد .

    در این جلسه از زحمات سرهنگ قاسمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، سرگرد جوانمردی رئیس کلانتری 11 لاهیجان و سروان عباسی رئیس سابق پلیس راهور لاهیجان با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.