جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح ۶۶ پروژه با اعتبار بیش از ۱۴میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان املش
    28 مرداد 1398 - 21:01
    شناسه : 157879
    0

    یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، بر ضرورت برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های هفته دولت در سطح شهرستان تاکید کرد.

    پ
    پ

    محمودی - افتتاح ۶۶ پروژه با اعتبار بیش از ۱۴میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان املش - املش

    یونس محمودی با بیان اینکه مسئولان شهرستان را به داشتن صفات و اخلاق حسنه توصیه و اولین شرط کارگزار نظام جمهوری اسلامی را اتصاف به اخلاق حسنه و عدالت خواهی، عدالت طلبی، خوش برخوردی در اداره بیان کرد و افزود: مدیر مومن باید جاذبه و دافعه داشته باشد و خدمت بی منت به مردم ارایه دهد.

    فرماندار املش با تاکید بر حضور مسئولین در برنامه های اجرائی هفته دولت، افزود: از مسئولین ادارات و دستگاههای اجرائی انتظار می رود در برنامه های اجرایی هفته دولت در سطح شهرستان حضور مستمر داشته باشند.

    ایشان در ادامه افزود: در هفته دولت سال جاری ۶۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان که حدود ۱۱ میلیارد تومان در بخش دولتی و ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان متعلق به بخش خصوصی است و ۴ هزار نفر از قبل این پروژه ها بهره مند خواهند شد و برای حدود ۴۵ نفر ایجاد اشتغال مستقیم می شود که با حضور قاطبه مردم و مسئولان و امام جمعه و….. افتتاخ خواهد شد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان املش در ادامه خاطرنشان کرد: آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه روستایی شهرستان، افتتاح بخش اطفال بیمارستان املش با صرف حدود ۲۰۰ میلیون تومان، گاز رسانی به ۴ روستای ییلاقی سیاه خلک، امام، بویه و سیاه استخر، آبرسانی به سه روستا در فاز اول با همکاری قرارگاه توسعه سازندگی و دولت تدبیر و امید و بخشداران و دهیاران در مناطق ییلاقی، ۲۰ پروژه کشاورزی و آبزی پروری، ۴ پروژه برق رسانی، ۱۱۵ مسکن مددجویان سپاه و بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد مسکن با صرف ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان از پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

    یونس محمودی با اشاره به اجرای برنامه هفته دولت در شهرستان املش، گفت: گلباران و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، سخنرانی نماینده عالی دولت در شهرستان در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان برتر و به اجرا و اقامه و احیای جشنواره های بومی و محلی جهت تعرفه محصولات دستی و غذایی شهرستان در نمایشگاه ها توسط نهادهای فرهنگی شهرستان تاکید و افتتاح چندین پروژه‌ عمرانی و… را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در این شهرستان اعلام کرد.

    همچنین در این جلسه سایر اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دولت در شهرستان مطرح کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.