چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان رشت به شهرداری بدهکار هستند
    31 مرداد 1398 - 21:50
    شناسه : 157977
    0

    پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ دکتر ناصر حاج محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که به تشریح برنامه‌های “هفته دولت” امسال اختصاص یافت شرکت کرد و درباره برخی مسائل و تنگناهای شهرداری رشت سخن گفت.

    پ
    پ

    photo 2019 08 22 16 47 57 - ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان رشت به شهرداری بدهکار هستند -

    به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، وی در این نشست گفت: در جلسه‌ای که هفته گذشته با معاون اول رئیس جمهور داشتیم درباره مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی صحبت شد.

    شهردار رشت گفت: این شهرداری به ‌تنهایی چهار هزار و ۲۹۰ نیروی انسانی دارد و ماهانه ۱۸ تا ۲۰ میلیارد تومان به کارکنان خود حقوق پرداخت می‌کند که این پول به ‌طور کامل از طریق مردم تامین می‌شود و گاهی به‌صورت موردی از برخی دستگاه‌ها گرفته می‌شود.

    حاج محمدی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مطالبات بین خود و شهرداری را مشخص کنند که هم اکنون بر اساس اسناد موجود میران بدهی آنها به شهرداری رشت ۱۲۱ میلیارد تومان است.

    وی همچنین گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف یک ماه فرصت می دهیم تا میزان بدهی و مطالبات خود را با شهرداری رشت مشخص کنند.

    شهردار رشت بدهی ‌های این شهرداری را نتیجه عملکرد نامناسب دستگاه‌ های اجرایی دانست و گفت: ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان رشت هم اکنون به شهرداری بدهکار هستند.

    حاج محمدی اضافه کرد: اگر می خواهیم مانند شهرهای موفق و پیشرفته ایران باشیم راهی نیست جز اینکه از این فرصت های استثنایی بهره بگیریم و همانند شهرهای موفق در زمینه های مختلف برای توسعه شهرمان گام های موثر و مفید برداریم.

    وی همچنین تاکید کرد: شهرداری رشت بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار است و اگر طلب شهرداری از دستگاه ‌های اجرایی از طریق ذیحسابان دنبال شود و پیش‌بینی ما عایدی ۵۰۰ میلیارد تومانی از این طریق است که این مبلغ می‌تواند شهرداری رشت را پنج سال جلو ببرد و بسیاری از مسائل شهری را حل کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.