سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نخستین جشنواره نیلوفرهای آبی در لنگرود برگزار می‌شود
    01 شهریور 1398 - 1:07
    شناسه : 157981
    0

    شهردار لنگرود از برگزاری نخستین جشنواره نیلوفرهای آبی در لنگرود خبر داد.

    پ
    پ

    سید مهدی رجائی - نخستین جشنواره نیلوفرهای آبی در لنگرود برگزار می‌شود - جشنواره نیلوفرهای آبی

    سید مهدی رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری‌ها معرفی استعدادهای شهری در زمینه جاذبه‌های طبیعی، گردشگری، مذهبی و غیره در حوزه شهر برای مردم، گردشگران و میهمانان است، اظهار کرد: شهرداری لنگرود طی چند سال اخیر تلاش کرده با برگزاری برنامه‌های متعدد بتواند این استعدادها و توانمندی‌ها را در قالب اقدامات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با ایجاد فضایی شاد و خاطره‌انگیز برای مردم استان گیلان و کشور ایران معرفی نماید.

    وی با اشاره به برگزاری جشنواره نیلوفرهای آبی گفت: نخستین جشنواره نیلوفرهای آبی عصر روز جمعه اول شهریورماه توسط شهرداری لنگرود در محل استخر نیلوفر پارک فجر لنگرود برگزار می‌شود.

    شهردار لنگرود با اشاره به برنامه‌های جانبی مدنظر در این جشنواره تصریح کرد: ایجاد غرفه‌های صنایع‌دستی و سنتی گیلان، غرفه‌های خوراک گیلان، موسیقی سنتی، معرفی محصولات بومی محلی، نمایش آیینی و مشاهده جاذبه‌های طبیعی پارک از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این جشنواره یک‌روزه می‌باشد.

    رجایی با بیان اینکه گل‌دهی نیلوفرهای آبی در استخر نیلوفرانه پارک فجر لنگرود همواره موردتوجه شهروندان و گردشگران قرار می‌گیرد، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی بهتر پارک فجر لنگرود و جاذبه‌های طبیعی آن من‌جمله گل نیلوفر آبی است.

    وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها در معرفی و شناساندن جاذبه‌های گردشگری شهرستان مؤثر است، خاطرنشان کرد: گل نیلوفر آبی یا گل مرداب در تمام مناطقی که دارای تالاب می‌باشند می‌روید اما در تمام نقاطی که این گل زیبا رویش دارد نیازمند این است که مردم توسط قایق در میان تالاب رفته تا بتوانند این مناظر را مشاهده کنند.

    شهردار لنگرود با بیان اینکه در شهر لنگرود بدون سوارشدن بر قایق و طی مسیر کوتاهی در استخر پارک فجر می‌توانیم گل‌های زیبای نیلوفر را مشاهده کنیم، گفت: این موضوع منحصربه‌فرد بوده و همه مردم به‌راحتی می‌توانند در مرکز شهر از این جاذبه‌ها و نعمات الهی استفاده ببرند.

    به گفته رجایی در کنار این جشنواره معرفی جاذبه‌های شهری لنگرود و موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.