×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر ارسلان زارع 1 - هفته دولت فرصتی برای بیان کارآمدی نظام در شرایط هجمه بدخواهان است -

دکتر ارسلان زارع در مراسم آغاز ویژه برنامه های هفته دولت در گلزار شهدای رشت با تبریک این ایام اظهار داشت: هفته دولت که مزین شده به نام اسوه های مدیریت در طراز نظام جمهوری اسلامی یعنی «شهیدان رجایی و باهنر» است را گرامی می دارم و به روح بلند امام راحل(ره) و نیز شهدای انقلاب اسلامی سلام و درود می فرستم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار عزتمند آن را مرهون خون شهدا دانست و هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت آن هم در شرایط هجمه کنونی و برنامه گسترده بدخواهان مردم ایران خواند.

دکتر زارع خاطرنشان کرد: بیان خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید که از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است، زمینه امیدآفرینی عموم مردم را فراهم می کند و از ایجاد یاس در جامعه پیشگیری می نماید.

سرپرست استانداری گیلان به افتتاح یک هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان در استان گیلان همزمان با هفته دولت اشاره کرد و افزود: افتتاح این میزان پروژه می تواند گواهی بر بطلان ادعاهای دشمنان مبنی بر وجود رکود و بحران در کشور باشد .

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار میلیارد تومان از اجرای پروژه‌های مذکور با مشارکت بخش خصوصی بوده ،این امر را نشانگر اهتمام همه جانبه دولت و ملت و هم افزایی جمعی برای اعتلای ایران سربلند خواند.

زارع بیان داشت:یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه نمود، این است که در گیلان علاوه بر طرح های استانی، برخی پروژه ها همچون راه آهن رشت-قزوین به صورت ملی اجرا شده که بررسی اجمالی این موضوع نشان دهنده توجه دولت دوازدهم به این استان است و به طور قطع پروژه های نیمه تمام دیگر نیز با همان عزم پیگیری می شوند تا در وقت ممکن و مناسب مورد استفاده مردم قرار گیرد.

سرپرست استانداری گیلان ضمن تقدیر از مشارکت مردم در روند توسعه استان و همراهی بخش خصوصی و تلاش های دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: با تعامل، وفاق و همدلی خوبی که در گیلان وجود دارد و نیز تلاش های اصحاب رسانه باید با اطلاع رسانی گسترده از خدمات انجام شده و نمایش جلوه های کارآمدی دولت برای تقویت امید در ملت، تقویت و تحکیم انسجام ملی تلاش بیشتر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.