جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گزارش تصویری دومین روز از هفته دولت در رشت + جزئیات
    04 شهریور 1398 - 10:58
    شناسه : 158220
    0

    تصاویر: هومن بزرگی در ادامه می توانید جزئیات پروژه ها را مشاهده نمایید در دومین روز از هفته دولت با حضور دکتر میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه، به صورت نمادین، پروژه برق روستای اشکیک بخش خمام به بهره برداری رسید. خاطرنشان می گردد؛ امروز به صورت همزمان، تعداد ۶ پروژه برق […]

    پ
    پ

    تصاویر: هومن بزرگی
    در ادامه می توانید جزئیات پروژه ها را مشاهده نمایید


    در دومین روز از هفته دولت با حضور دکتر میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه، به صورت نمادین، پروژه برق روستای اشکیک بخش خمام به بهره برداری رسید.

    خاطرنشان می گردد؛ امروز به صورت همزمان، تعداد ۶ پروژه برق با هزینه اجرایی یک هزار و ۲۱۱ میلیون ریال در بخش خمام به بهره برداری رسید.


    در دومین روز از هفته دولت افتتاح و بهره برداری از آسفالت راه روستایی دو روستا در بخش خمام، با حضور فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه صورت پذیرفت.

    دو پروژه آسفالت راه روستایی خواچکین تحت نظارت اداره راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و روکش آسفالت راه روستایی روستای تازه آباد خواچکین، با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، تحت نظارت اداره بنیاد مسکن، در این روز به بهره برداری رسیدند.


    در دومین روز از هفته دولت، پروژه احداث پل ۱۸ متری روستای شیجان رود، با حضور فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه به مرحله اجرایی درآمد.

    خاطرنشان می گردد؛ اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بوده و واحد عمران شهرداری خمام به عنوان دستگاه ناظر بر این پروژه نظارت خواهد نمود.


    در دومین روز از هفته دولت، خانه بهداشت روستای دهنه سر شیجان با حضور فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه افتتاح شد.

    خاطرنشان می گردد؛ زمین اختصاصی به پروژه مورد نظر از سوی زنده یاد یعقوب ستوده، وقف گردیده و این پروژه با اعتباری معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، برای دو نفر فرصت اشتغال ایجاد نموده است.

    دکتر مومنی زاده، تأمین سلامت جامعه و مردم را امری خداپسندانه و لازم و واجب دانسته و از خداوند متعال، برای مرحوم ستوده اجر اخروی مسئلت نمود.


    در دومین روز از هفته دولت، فاز دوم بوستان روستایی شیلان با نظارت دهیاری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با حضور فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه در روستای دهنه سر شیجان خمام افتتاح شد.

    خاطرنشان می گردد اعتبار تخصیص یافته به این پروژه مبلغ ۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و باعث اشتغال ده نفر نیز گردیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.