شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دیپلماسی علمی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های گیلان است
    06 شهریور 1398 - 14:20
    شناسه : 158298
    0

    مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان گفت: دیپلماسی علمی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های گیلان درزمینه‌های مختلف است که باید از آن استفاده کنیم.

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۹ ۰۸ ۲۸ ۱۲ ۵۷ ۳۱ - دیپلماسی علمی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های گیلان است - توانمندی‌های گیلان

    دکتر یونس رنجکش در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست اتحادیه روسای دانشگاه‌های دولتی مؤسسات تحقیقاتی حاشیه خزر در استان گیلان افزود: برگزاری این‌گونه رویدادهای بزرگ علمی و فرهنگی نقش مهمی در ایجاد فرصت‌های جدید برای شناخت از ظرفیت‌های کشور و گیلان و همچنین زمینه‌های سرمایه‌گذاری دارد.

    وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اهداف و برنامه‌های سازمانی خود ضمن مشارکت در پشتیبانی از این حرکت علمی که توسط دانشگاه گیلان برگزار می‌شود، از شرایط و فرصت ایجادشده می‌توانند در زمینه تعامل و روابط سازمانی با مدعوین شرکت‌کننده برنامه‌ریزی کنند.

    photo ۲۰۱۹ ۰۸ ۲۸ ۱۲ ۵۷ ۳۵ - دیپلماسی علمی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های گیلان است - توانمندی‌های گیلان

    وی ادامه دارد: شناخت از ظرفیت کشورهای همسایه و ارتباطات علمی و فرهنگی موجب تقویت همکاری‌ها بر اساس منافع ملی می‌شود و باید بتوانیم زمینه‌های برگزاری این‌گونه نشست‌ها را بیشتر فراهم و موجب تقویت در شناخت‌های متقابل و بررسی زمینه همکاری‌های مشترک شویم.

    دکتر بانی مدیر همکاری‌های علمی دانشگاه گیلان هم گفت: برای شرکت در این اجلاس دو روزه که در تاریخ‌های ۹ و ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود بیش از ۸۰ نفر از ۲۸ دانشگاه داخلی و خارجی عضو اتحادیه شرکت دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.