پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ابراز شرمندگی رئیس مجمع نمایندگان از عدم انتصاب استاندار بومی در گیلان
    06 شهریور 1398 - 16:00
    شناسه : 158310
    0

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان با ابراز شرمندگی از عدم انتصاب استاندار بومی در گیلان گفت: گیلان استان عقب‌مانده‌ای است و در راستای توسعه آن چاره‌ای جز حمایت از استاندار جدید نداریم.

    پ
    پ

    حسنی نماینده رشت

    به گزارش «بامردم» به نقل از فارس ،محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به انتصاب ارسلان زارع به سمت استانداری گیلان اظهار کرد: اعتقاد بنده این است که قبل از تصمیم هر کاری تمام تلاش خود را انجام دهم اما اگر تصمیمی اتخاذ شد مخالفتی نمی‌کنم و تمام توانم را در اجرای تصمیم به جهت پیشرفت و توسعه به کار می‌گیرم.

    وی با اشاره به آیه شریفه «لا یکلف الله نفسا الا وسعها» افزود: همه شاهد هستند که تمام تلاش خود را برای گماردن استاندار بومی به کار گرفتم و علیزاده را به‌عنوان نامزد استانداری معرفی کردیم اما نامبرده حاضر به پذیرش مسئولیت نشد.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از استاندار تعیین‌شده برای گیلان گفت: ما راهی جز حمایت از استاندار معرفی‌شده در گیلان نداریم و باید از زارع همچون سالاری حمایت کنیم تا توسعه گیلان با موانع روبرو نشود.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از استاندار جدید گیلان خواستار تداوم آرامش حاکم در استان شد و تصریح کرد: زارع مدتی را در گیلان ماده و بر امورات مسلط است و هماهنگی خوبی را با فرمانداران، مدیران و بخشداران دارد و یقیناً ناهماهنگی‌ها در ادامه کار به حداقل می‌رسد.

    حسنی با ابراز شرمندگی در پیشگاه مردم در پی عدم انتصاب استانداری گیلان به دولتمرد بومی گفت: از اینکه نتوانسته‌ایم برای استان گیلان استانداری بومی برگزینیم و به وزارت کشور معرفی کنیم پیش مردم گیلان شرمنده‌ایم.

    وی با بیان اینکه استان گیلان عقب‌افتادگی فراوان دارد و نباید این عقب‌افتادگی‌ها با عدم‌حمایت از استاندار جدید افزایش پیدا کند، افزود: باید با توان‌افزایی و کنار گذاشتن اختلافات به توسعه استان کمک کنیم چون امروزه مخالفت و درگیری هیچ کمکی به توسعه استان نمی‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.